analoge synth avond 7 maart Hall of Fame

gjb68

Ouwe rot
:)Hallo.....op 7 maart vrijdag is er in Tilburg op de locatie Hall of Fame (oude fabriekspand) een synthfreak-avond(analoog)
De organisatie van Hall of Fame wil een avond organiseren met alleen analoge synths met daarbij een drumcomputer die alle sequensers aan elkaar synct.......de drummer moet zorgen dat er een beetje een lijn in zit mbv beats.
T's wel een beetje serieus dus met de maat mee freaken.
Er is iemand die de PA regelt en mij is gevraagd om mensen op 't podium krijgen.
In 't verleden heb ik dit een keer gedaan in Paradox met Matthijs(Blom) en Jeroen(johnnybusca) wat leidde tot best wel leuke resultaten.
Iedereen is welkom met analoge gear t's wel op een avond dus richt me op leden binnen de provincie daarbuiten is natuurlijk ook prima.
Ik weet 't t's kort dag maarja t's mij ook vorige week gevraagd.

groet Gert-Jan

Je bent welkom.........wat voor synth neem je mee ivm soort seq ik mee neem.

Nog weinig reacties in 't algemeen......................

T begint redelijk vroeg in de avond tot 11 a' 12 uur denk ik.
Te gek als je komt hebben we ieder geval al een ritmeman.

hmm, het is voor mij allemaal al weer te lang geleden. Een week ervoor ga ik matt second weer live zien en dan zal ik wel weer zin hebben.
Zal ik wat modulairs in combi met mijn mobius meenemen?

ik zal kijken of ik er kan zijn en neem dan wel een Prophet 08 mee.

Als we 't kunnen combineren is een midi-clock geen probleem denk ik.
Zit er wel mee dat ik een analoge step-seq mee neem voor m'n analoge bakken en ik denk meerdere personen met analoge syncclock.

Wat noem je nog Analoog? Ik neem aan dat een Poly 800 ongeveer de grens aangeeft?

Ik ben er zeker bij :mega: Ik kan een analoge synth meenemen maar als je nog geen geluidsman hebt ben ik daar denk ik beter op mijn plaats.

Misschien is het leuk om met meerdere mensen te mixen en er af en toe wat analoge effecten in te gooien. We zouden ook opnames kunnen maken.

Roken is geen probleem.......en verder ik denk dat 't podium vol staat met geluidsmensen incl:mij maar ik wil me alleen concentreren op de synths dus van mij mag je en neem vooral je effecten mee en maak opnamens.
Zit alleen nog te denken wat ik mee zal nemen:
Een Moog-setup => Multimoog+SonicSix+Roque met een SQ10.....of
=> Arp 2600 + Whiteface(gemoddoorEric)+Formant met een seq van AS (analogue system)

Haha een geluidsman zijn voor een berg live synthesizers, veel plezier en vergeet je koptelefoon niet! Is er ook publiek dan?

Ik heb mijn Poly-800 al 15 jaar geleden verkocht. Snik. Mag Virtual Analog ook, in de vorm van een Novation X-Station? Of ga ik dan te ver?

Back