Wat een enorme zure foef ben jij zeg en je naam zegt natuurlijk ook genoeg. Een beetje mensen bestempelen als "zo'n soort saaie mensen die zich dit afvragen, hebben niet veel sex, nee veel te saai in het hoofd ook trouwens" Oordeel lekker over jezelf en kom niet meet van dit soort nutteloos en kinderachtig commentaar aanzetten, smerige hater (ga dan lekker naar zo'n ruk site als . . .fokke of zo)
"En uiteindelijk, muziek met (nog altijd???) tr-909 drum-geluiden, zijn toch wel ouderwets aan het worden" Wat voor een onzin schrijf je hier nu weer?
meneer ik lul maar wat uit mun slappe nek! maak je niet zo druk anders vergeet je te ademen, wel een beetje je hersencapaciteit verdelen knul.
En dan heb je ook nog 10 X een 909 staan voor 100 pst.. natuurlijk!.
hoe jong ben je, 14? met de blosjes op de wangen en de puistjes op de neus...
Je weet jezelf iig lekker voor schut te zetten... rot toch op.
En dan ook nog je commentaar weghalen, slappe hap.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::┏━-━━━━━┓:::::::::::::::::::::::
:::::┏┫ | | ┣┓::┏┓:::::::::::::::::
:::::┗┫━━ ┃ ━━┣┛::┣┫:::::::::::::::
:::::::┃ ━━━━━ ┃┏┳┫┣┓::::::::::
:::::::┗━━┳━┳━━┛┃_____┣┓:::::
Maar jongetje toch, ga wat gaan lullen bij uw grootmoeder ofzo. Je kent er niks van. Noem mij eens recente platen waar nog 909 hi hats wordt gebruikt? En dan bedoel ik niet de meelopers met één of andere hardcore probeersels, wat eigenlijk al 10 jaar passé is? En als je mij niet geloofd, over het feit dat ik een aantal 909's heb staan, is dat uw probleem hoor. Ik kan er ook niet aan doen ze da gij er waarschijnlijk meer dan 1000 euro hebt betaald voor een TR-909. Ge voelt u waarschijnlijk nu in't zak gezet. Gefrustreerd onnozelaarke.