het meest spectaculaire apparaat van dit jaar

Heeft iemand nog iets gehoord over de Chameleon trouwens ??
Ik heb de musikmesse nog een tijdje met die mensen staan lullen en het zag er veel belovend uit maar heb er niks meer over gehoord...
De chameleon is een apparaat wat eigenlijk alles in een is, synth, effects, drums etc.
Het is de DSP van een acces virus alleen volgens de mensen van chameleon gebruikt acces maar 10% van de kracht.

Origineel geplaatst door bambamstudio
okee genoeg over Fm, of begin een nieuwe thread aub

Te hoog gegrepen voor je ? ;)

Geintje !
Je hebt gelijk deze thread is daar niet voor het was ook niet mijn bedoeling om hier ff een discussie over FM los te maken
:kroon:

Origineel geplaatst door da goose
Heeft iemand nog iets gehoord over de Chameleon trouwens ??
Ik heb de musikmesse nog een tijdje met die mensen staan lullen en het zag er veel belovend uit maar heb er niks meer over gehoord...
De chameleon is een apparaat wat eigenlijk alles in een is, synth, effects, drums etc.
Het is de DSP van een acces virus alleen volgens de mensen van chameleon gebruikt acces maar 10% van de kracht.

Yep nieuwe applicaties zie:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=8911&highlight=reborn

Re: het meest spectaculaire apparaat van dit jaar

Origineel geplaatst door EDP
het jaar is nu al bijna afgelopen en ik zat de denken wat het meest interresante stuk hard of software was dat dit jaar is uitgekomen.

Na vanavond weet mijn vrouw het zeker: dit was het jaar van de hardware!

Re: Re: het meest spectaculaire apparaat van dit jaar

Re: Re: het meest spectaculaire apparaat van dit jaar

Origineel geplaatst door Leo
Na vanavond weet mijn vrouw het zeker: dit was het jaar van de hardware!
:)

hehehe ik programeerde Yamaha FM synthese toen jij de letters FM nog niet kon schrijven :)

[offtopic]
Had eerst maar wat tijd vrijgemaakt voor notenschrift fatsoenlijk te schrijven i.p.v. FM te programmeren met je noten omgedraaid op je site Bamske ;)
[offtopic]

wie zegt dat dat noten zijn?

het zijn twee b-s......tja

en ach...ik heb 'maar' 14 jaar muziekles gehad....

Jammer dat dat niet in je producties is terug te horen..........

En nu weer verder waar deze thread voor was sorry jongens

Het gaat weer lekker jongens.

Goed!

We hadden het over apparaten. Waar geluid uit komt dan. :)

Vind de nieuwe UAD-8 ook best wel ehm.... interessant.

En die apparaten met een zooi DSP's en een knutselsetje om er mee te bouwen is eigenlijk al redelijk oud. Al vanaf de Oasys PCI/Pulsar versies kon je dat. Dit jaar zijn er een paar extra bijgekomen maar ze blijven allemaal steken in hun eigen niche.
Denk dat dan de geruchten van de samenwerking met NI en Clavia zeer interessant zijn. Zodat je zelf geen C code of assembler hoeft te kloppen, maar gewoon met blokken aan de slag kan.

En dat de power van de Virus maar voor 10% benut word valt best wel mee. Je computer staat meestal 98% te nixen en wacht totdat je wat doet.

Sorry excuses van mijn kantb :kroon:
Alles weer oke no mixed feelings ik steek een :peukie: op en ga weer verder:walker:

(Hoort niet in deze thread thuis)

Back