Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Gitaarwerk
(btw, is dat schema niet van een spirit mengtafel handleiding? ) [/B]
Origineel geplaatst door djdeon
Wat is er in deze donkere dagen tussen kerst en oud en nieuw nu leuker dan gezellig met de hele familie kabeltjes solderen? Met dit lijstje kan dat haast niet misgaan
en ik doe het NOOIT meer
Kant en klare kabels zijn toch beter. ZO. klaar met mijn tirade.
Origineel geplaatst door Prophet
Ik zou dat graag ook kunnen, maar ik kan niet solderen.
Enfin heb dat nooit geleerd, maar heb ooit al wel geƫxperimenteerd, met zo'n supergoekoop soldeerbootje maar dat lukt toch niet goed ze.
K'gaan dat ooit wel eens leren of eens een stationnetje aanschaffen als ik dat eens op het lijf loop.... al zou ik het wel graag kunnen
bestaat daar ook een website over?

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Mag ik het anders zeggen: Wat is er een grotere nachtmerrie dan solderen? Het mislukt altijd, ook al doe ik het goed, en is er schijnbaar niks mis. Voor mij is er geen GROTERE frustratie dan minijacks S*lderenen ik doe het NOOIT meer
Kant en klare kabels zijn toch beter. ZO. klaar met mijn tirade.
![]()

, k'zal er dan wat foto's bijdoen zodat je kan zien hoe een snottebellenplakker ik ben geweest. (voor het overige ben ik "wel" nogal handig in behendigheidstoestanden)

Origineel geplaatst door Prophet
ah en btw, gitaarwerk, knap soldeerwerk!!![]()
ik heb die niet gemaakt, het solderen van kabels is kinderspel..
echt ziekelijk
(voor dezelfde kwaliteit, maar goed.. high-end kent geen prijs kwaliteit verhoudingen.. en daarom moet je goed zoeken en luisteren voordat je wat koopt, kelukkig zijn hier geen enkele negatieve meningen over deze kabel , en mensen doen hun 10.000 euro kabels voor deze weg.. dus jah
ben er blij mee )