Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door feindbild
herr prophet
as g'oek e bitje deuts klapt:
http://www.netzmarkt.de/thomann/mspecial45-6.html![]()
hans

Maar als je het weet is het idd simpel.
van men mixer alvorens ik zeker weet dat de lassingen zijn zoals ze moeten zijn. Ik ga men tijd nemen om het onder de knie te krijgen.

beetje laat maar goed..Origineel geplaatst door Prophet
Gitaararbeit:
KLopT! een dure High End versterker(systeem) met klooyoo kabels van den Aldi(kheb nix tegen den aldi), dat doet niemand. Maar heb in dat wereldje al fratsen gelezen.... dat in niet anders kon dan dat ik die mannen zag zweven, nml;
In had een tijdje geleden een gerenommeerd Brits Hifi magazine gekocht om een keer te zien wat er in die markt rondhangt en nieuw op de markt is enzo, las ik ook wat tests over kabels - man - daar spraken ze over digitale SPDIF kabels zo van;
" thisone sounds a little more edgy in the topend" en "thatone are more detailed in the low regions"
als ik dat lees dan vraag ik me af of die geen spoken zien, wetende dat een digitaal signaal geen kleuringen geeft, oftewel werkt het, en heb je dus verbinding, ofwel niet, maar iets tussenin dat bestaat niet met digitaal. Als je langere afstand wil moet je ABS/EBU, maar dat is een ander verhaal.
![]()
![]()
)
bahOrigineel geplaatst door Prophet
@Gitaarwarke:
Hifi op zen best in dat artikel![]()