6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
en midi inhebben alle midi out

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en midi inhebben alle midi out

Geen van deze tr-apparaten heeft midi-out toch? of heb ik iets helemaal over het hoofd gezien?
TR-909 heeft twee Midi OUT's
heb jij deze twee midi-outs wel geprobeerd naast mekaar te gebruiken... lijkt me sterk
Elke sequencer heeft zijn eigen kleur......gisteren data opgenomen vanuit mijn X0Xio in Ableton.....Loopje klinkt heel anders in Ableton dan vanuit de X0X, de triggers beinvloeden het geluid anders dan externe data.
Geen van deze tr-apparaten heeft midi-out toch? of heb ik iets helemaal over het hoofd gezien?
). Welke tr is dan aan te raden als je voornamelijk voor de midi-sequencer opties gaat? (drum-geluiden zijn wat mij betreft slechts mooi meegenomen, want die heb ik nu al wel enigzins 'af')joh..bizar...staat me bij dat ik ooit nog eens had zitten zoeken en op de andere conclusie kwam, miss een of andere mod in mijn herinneringen blijven hangen...?
maar goed.. das goed om te weten, want ik zoek nog een step-sequencer om mijn jomox airbase99 aan te sturen (voor combinatie tussen ambient,D&B, breakbeat/core, tekno). Dus zit ik er nu over te denken om er een tr bij te zoeken (behalve als iemand mij hier nu op een andere vette sequencer wijst..wil wel graag onder de 800 blijven ofzo, behalve voor die genoqs). Welke tr is dan aan te raden als je voornamelijk voor de midi-sequencer opties gaat? (drum-geluiden zijn wat mij betreft slechts mooi meegenomen, want die heb ik nu al wel enigzins 'af')
'data' ...bedoel je MIDI ? wist niet dat er uit de xoxbox MIDI kwam ? en stuurt hij notes/slide en accent ? (vanavond een met de mijne proberen dan)

sturen allebei exact hetzelfde naar buiten...zo kan je twee synths aansluiten die dan wel hetzelfde afspellen wat je in de TR-909 geprogrammeerd hebt in de 'external tracks'.
Waarom zouden ze er anders opzitten ? eentje reserve ?
Elke sequencer heeft zijn eigen kleur......gisteren data opgenomen vanuit mijn X0Xio in Ableton.....Loopje klinkt heel anders in Ableton dan vanuit de X0X, de triggers beinvloeden het geluid anders dan externe data.
Zo ook met de 909 en welke sequencer dan ook, een sequencer beinvloed dus de klank en die beinvloeding kan je niet programeren (waarom zou je?).
Menu surfen met een TR-909?Keb dat menu surfen met de 909 helemaal gehad.