1...Wat een arelaxte verkoper ben jij dan, door deze post laat je wel erg zien wat voor een naar persoon je bent, zo een houding geeft je een donker aura....
Ik weet niet precies hoe sKeLeTvM dit precies bedoelt... serieus of om te trollen... Ik vermoed het laatste. Hoe dan ook duidt zo'n uitspraak aan een tekort aan aandacht.
Deze 2 quotes vind ik tof en ik wil dan ook even graag offtopic reageren.
Ten eerste is het doel van honderduizende ondernemingen of bedrijven zo veel mogelijk winst te maken.
Met geld verdienen is niks fout. Hoe meer winst een bedrijf maakt, hoe beter.
Vraag dat misschien eens even aan jullie eigen bedrijfsleider...
Wat heel mijn poging om de mythe rond bepaalde toestellen te doorprikken te maken heeft met een tekort aan aandacht is mij niet duidelijk
en ik vind het sterk dat er uitspraken worden gedaan over mijn persoonlijkheid door mensen die me niet eens kennen.
Tot in den treure : ik heb niets tegen bepaalde toestellen zoals een 909, 808 of 303 of andere vintage gear,
ik probeer alleen maar de myhte dat om het even welk van die aparaten een voorafbepaald resultaat garanderen te doorprikken.
Dan kun je je afvragen waarom ik dat wil doen.
Ik heb zo vaak teleurgestelde en gefrustreerde muzikanten gesproken die er verkeerdelijk van uitgingen dat als ze aparaat 'X' en 'Y' maar in hun bezit hadden,
ze geheid fantastische tracks gingen bouwen.
Niet dus.
Door mijn beroep kom ik ook in aanraking met heelwat professionals zoals muzikanten en technici die - toch sterk -
helemaal geen last hebben van dat probleem en waarvan sommigen ook hard moeten lachen met heel dat gedoe.
En tot slot : de enige terechte reden om veel geld uit te geven aan bepaalde oudere aparaten is
de actuele verzamelwaarde. Het is dus logisch dat bv een Moog Modular wel wat kost omdat die redelijk zeldzaam zijn.
Maar bij hoog en bij laag gaan staan beweren dat - onvervangbaar zijnde -
je zonder 909 geen ritme track kunt bouwen die klinkt als een 909, dat is net zoveel als beweren dat je niet weet waar je mee bezig bent.
Maar ik zal het met een ander voorbeeld uitleggen en misschien wordt het dan duidelijk :
"The blair witch project" was een kaskraker en in het horror genre een heel geslaagde film.
Die werd gemaakt met niet meer dan een handcameraatje.
Of om het nog met een ander voorbeeld te noemen hier op SF , luister eens naar deze track door Unic
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=153833
Op en top track helemaal in Vangelis stijl en sound, zonder CS80, Moog Modular e.d. en enkel met FL gemaakt.
Het beste bewijs dat je anno 2012 fantastische resultaten kan halen met enkel wat software...kennis én talent !
Daaag mythe believers...