D Sinister
Evil Droid
Zet eens 5 minuten een pattern van een tr909 aan en daarna 10min een kloon (beide zonder swing)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
40 pagina discussie over een paar drumgeluiden is best wel erg...
40 pagina discussie over een paar drumgeluiden is best wel erg...

En als skeletfiguur niet snapt dat sommige mensen liever op échte Nikes lopen en échte Illy koffie drinken en in een échte Mercedes willen rijden, dan is dat een stuk onbegrip van zijn kant.
..gaaf ding die 909
of hij vervangbaar is is puur persoonlijk.. daar kan je nog wel 60 pagina's over door discussieeren![]()
Wellicht een tipje:
Vervang de titel en daarmee de inhoud van deze discussie door: "Is de tr-909 echt zo onvervangbaar voor mij?"

"In den beginne was het Woord en het Woord was bij 909 en het Woord was 909"
![]()
Nous n'avons autre refuge qu'à sa 909

Ik heb denk ik met voldoende gefundeerde argumenten getracht een mythe te doorprikken die stelt dat een 909 onvervangbaar is. Ik stel voor dat je die eens leest.
wat maakt het nou uit wat ze aan heeft, laat staan niet...Mannen al met al moeten we wellicht dankbaar zijn dat er een TR909 is, anders hadden we veel moeten missen.

nou, een geiten... erm... breier is het wel zo te zien idd...Sorry dat ik de plechtige boodschap verstoor.. maar krijg 'n sterk deja vu bij die foto hierboven.. homey van ome Wilm toch??![]()
Mannen al met al moeten we wellicht dankbaar zijn dat er een TR909 is, anders hadden we veel moeten missen.
![]()

Even de accent knop op vol zetten en kijk wat er gebeurt![]()