[Vintage!!] maar duur...

High deciBel

HobbyBob
Voor degenen met wat extra geld op zak: RL Music

Wel leuk om te zien, overigens....

Jeetje, die gasten zijn pas echt op hun achterhoofd gevallen. En wij maar denken dat MH prijzig is, maar dit slaat echt alles. Wat een afzetters.

Mag afdingen met een honkbalknuppel ook? Dan vallen die prijzen best wel mee toch?

Origineel geplaatst door omiel
Jeetje, die gasten zijn pas echt op hun achterhoofd gevallen. En wij maar denken dat MH prijzig is, maar dit slaat echt alles. Wat een afzetters.

Dit valt inderdaad in de "nog even doorsparen" prijsklasse :confused: De prijzen in de UK zijn sowieso zwaar overdreven, en dan heb ik het niet alleen over synths:frons:

Origineel geplaatst door omiel

Oh wacht, inderdaad, pondjes... en wij maar zeuren over de dure Euro :frons:

Duur ja, op hun achterhoofd gevallen... nee.

Vergeet niet dat zij die bakken ook moeten kopen, er dan
behoorlijk wat uren insteken om ze helemaal 100% te krijgen,
en dan ook nog wat winst willen maken. Vandaar de prijzen...

Anyway, deze gasten doen hetzelfde en zijn over het algemeen
iets (iets) goedkoper: FX Music Control

Al met al, als je een vintage analoge bak wil hebben die echt
100% is, dan zal je geluk moeten hebben op Ebay, of inderdaad
bij een van deze bedrijven langs moeten gaan!

Mvg.

CoolRunning

Doordat ze zo duur zijn, hebben ze wel alles.

Probeer jij maar eens ergens een SEM te vinden... Of dat je in een winkel kunt kiezen tussen een MemoryMoog of een MemoryMoog Plus.. Dat komt door die prijzen.

Origineel geplaatst door BasicSystem
Duur, maar al die bakken zijn wel in topconditie...

Precies, als die bakken zijn nagekeken en helemaal 100% zijn afgesteld mag je er ook wel wat meer voor betalen.
Tuurlijk zijn het hele hoge bedragen maar als ik een mooie analoge bak wil, wil ik ook dat hij helemaal wordt nagekeken en dat hij 100% werkt en daar betaal ik ook extra voor.

Als ik een tweede hands bak koop dan koop ik hem ergens goedkoop en laat hem door "mijn mannetje" nakijken en waar nodig fixen of calibreren of wat dan ook. Dat kost me meestal maar een paar tientjes. Dus om nu het dubbele gaan te betalen voor een apparaat omdat hij dan 100% in orde zou zijn lijkt me echt zonde van het geld.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Doordat ze zo duur zijn, hebben ze wel alles.

Probeer jij maar eens ergens een SEM te vinden... Of dat je in een winkel kunt kiezen tussen een MemoryMoog of een MemoryMoog Plus.. Dat komt door die prijzen.

Ik ken deze site al behoorlijk lang! En ben het zeker met "JohnnyBusca" eens!!!;)
Probeer alleen maar eens aan een rode Synton Syrinx te komen? Die op deze site
2 maanden geleden te koop stond!!! Dit is gewoon echt een site voor verzamelaars en
echte "Freaks" die het geld er voor over hebben!

Heb bij dit adres mijn MemoryMoog Lintronics gekocht! En de prijs stond gewoon absoluut
gelijk aan het produkt!!! Full gereviseerde MemoryMoog (geen krasje te bekennen!) en
krijg 4 jaar garantie van die gasten!!!

Wou deze thread zelf al eerder plaatsen, om het feit dat deze gasten echte Pro's, en echt zwaar betrouwbaar zijn!

Peace...8)

PS: Ze hebben een bepaalde contract-regeling opgezet, waar ze zelf ook niet onder uit kunnen komen!

En echt hoor! Die prijzen die op deze site worden weergegeven, Dan heb je ook echt een Top-exemplaar te pakken!!!:{

Origineel geplaatst door fuse
Mag afdingen met een honkbalknuppel ook? Dan vallen die prijzen best wel mee toch?

LOLZ !

Zitten idd hele mooie dingen tussen. Die string masjien van roland is trouwens niet eens ZO duur.. valt wel mee...

Origineel geplaatst door synthiaks
[Off topic]

mangina, weet je wat ze voor die syrinx vroegen???

Jawel! synthiaks! Dat weet ik nog heel goed!!!

1200 pond!!! En voor dat bedrag wou ik 'em echt wel hebben!!!

Maar was drie dagen te laat!!! =(

Peace...8)

Die zelfde tijd van die Synton, hadden ze ook een OSCar staan! Laatste uitvoering! Dus met midi-clock!
Voor 725 pond! Sorry, hoor! Maar dat vindt ik dus echt wel een redelijke prijs!!!:confused:

Peace...8)

offtopic!

offtopic!

Maar effuh Offtopic! synthiaks!;)

De grootste Dumper die ik ooit heb meegemaakt, is!

Had een advertentie gepalaatst op Marktplaats, een jaar of drie geleden?

Gevraagd: Synton Syrinx, Jupiter-8 etc, je kent het wel!

2 dagen later reageerde een gozer uit Soest (Daar woon ik ook!!!)

Hij had een Synton Syrinx te koop! Voor (schrik niet 425 gulden! Serieus geen gein)

Dus zei tegen hem van; Is goed!!! Kom 'em volgende week ophalen! (omdat ik op dat moment

dat bedrag niet had!) Maar volgende week wel! Ok! Dat vond ie goed!

Week later!!! Bel die gozer? Weet je wat ie zei??? Sorry! Baas! heb 'em voor veel meer kunnen verkopen!!!

Ik zeg: Voor hoeveel dan??? Ja! Voor 550 gulden! Dus.... Sorry!!!!

Is dat niet het trietste verhaal dat je ooit gehoord hebt???

Nogmaals Sorry! Iedereen voor de [offtopic] Forgive me! Maar het doet me nog steeds heel erg veel pijn!!!

Ben sindsdien nog steeds opzoek naar een Syrinx! Maar zonder resultaat!!!=( =( =(

Peace... En Sorry, voor dit "Slap geouwehoer verhaal" !!!

Peace...8)

:stupid LOL
K vond laatst een oude advertentie (jaar oud) te koop synton syrinx 750 gulden ofzow...argh!!!!!!!

sorry nou weer on topic;)

Origineel geplaatst door synthiaks
:stupid LOL
K vond laatst een oude advertentie (jaar oud) te koop synton syrinx 750 gulden ofzow...argh!!!!!!!

sorry nou weer on topic;)

AAAAArrgghhhh! Niet gereageerd????:confused:

PS: Schaam me voor dat lange lompe antwoord!!! Sorry!:stupid :stupid :stupid

Peace...

Toen ik de advertentie vond was ie al 1 jaar oud, wel gemaild maar geen reply gehad.
K was vast niet de enige:)

Back