"verzekerd verzenden", ervaringen?

koediman

--<{(OoO)}>--
heeft iemand ervaring met spullen die kapot zijn aangekomen? liefst internationaal. ben benieuwd of er ooit eens iets is uitgekeerd door een verzekering.

dit omdat ik wat duurs wil kopen in de VS (tweedehands) en niet weet of verzekeren eigenlijk wel zin heeft.

Kijk eens in deze thread.
Misschien kun je er iets uithalen waar je wat aan hebt?

heeft iemand ervaring met spullen die kapot zijn aangekomen? liefst internationaal. ben benieuwd of er ooit eens iets is uitgekeerd door een verzekering.

dit omdat ik wat duurs wil kopen in de VS (tweedehands) en niet weet of verzekeren eigenlijk wel zin heeft.

Moeilijk punt idd.. Heb zelf altijd dit gevoel erbij:

Als je een paraplu meeneemt blijft 't droog, maar als je 'm thuis laat gaat 't regenen..

thx. aan die thread heb ik niet veel, staat geloof ik 1 post in waar wordt vermeld dat verzekeren niet altijd werkt, maar dat vermoeden had ik al.

ik neem aan dat er nogal wat forumleden zijn die weleens wat uit amerika hebben laten komen en niemand die hard loopt te roepen dat ze niks ontvangen hebben of de verzekering nodig hadden, dus het zal over het algemeen wel loslopen hoop ik.

Als je mijn post leest kun je zien dat ik een oor aangenaaid ben...
Verzekerd verzenden heeft sindsdien geen waarde meer.:bekdicht:

oke, die ene post was van jou dus. dat zuigt idd enorm, dat je verzekerd denkt te zijn en niks terugkrijgt. vandaar dat ik me dus maar niet te druk ga maken over verzekerde waarde. gewoon hard hopen dat de boel onbeschadigd wordt geleverd.

oke, die ene post was van jou dus. dat zuigt idd enorm, dat je verzekerd denkt te zijn en niks terugkrijgt. vandaar dat ik me dus maar niet te druk ga maken over verzekerde waarde. gewoon hard hopen dat de boel onbeschadigd wordt geleverd.
Ik heb ervaring met post vanuit de VS. Goede ervaring moet ik zeggen. Wat ik wel had gedaan was een FedEx pakket verzonden met de check. Zo weet je of het geld is aangekomen.
Het pakket wat verstuurt was was heel goed bezorgd. Was ook een heel ervaren Ebay handelaar.
Als je met credit card betaalt en je bent niet tevreden, zou je de betaling kunnen terugdraaien.
Het is en blijft een risico.

.... sinds de pakketten en de post geprivatizeerd is heb ik r niet zoveel vertrouwen meer in tzijn ook veel kleine bedrijfjes die het druk hebben. vrienden van me die bij dergelijke bedrijfje werken zeggen dat ze om het bij te kunnen houden ze niet erg voorzichtig kunnen zijn en r dus ook regelmatig met pakketjes gegooid (!!!) word. zij zeggen : PAK HET GOED IN.

ik ga mijn spullekes wel lekker ophalen....

In Ohio ophalen vind ik toch vrij lastig.

Anyway... pakket wordt morgen opgestuurd. Kan trouwens niet voor meer dan $650 verzekerd worden richting hier dus deze vraag van verzekerd verzenden is al wat minder urgent aangezien ik iets gekocht heb dat een veelvoud waard is.

nieuwsgierig? :engel:

Prachtige machine Koediman, ik stel voor dat we als forum voor jou in gebed gaan om hem heelhuids hier te krijgen ;)
Veel plezier er mee :)

Back