Je ambitie als producer resp. artiest

Je ambitie als producer resp. artiest

• Een top 10 hit

Stemmen: 9 15,3%
  • Een veel gevraagd artiest in de underground scene

Stemmen: 17 28,8%
  • Een productie maken voor een mega ster

Stemmen: 2 3,4%
  • Een optreden op een groot festival (Lowlands / Pinkpop)

Stemmen: 3 5,1%
  • Lekker prutsen

Stemmen: 21 35,6%
  • Anders nl:

Stemmen: 7 11,9%

• Totaal aantal stemmers
    59
Een goede prutsessie met Christina en Britney is nooit weg nee.....
En de tape naar Justin sturen! Dat zal 'm leren!!

Nee serieus....Het produceren van echte popmuziek vind eigenlijk ook heel leuk. Underground is zo'n vaag begrip, daar kan ik niets mee.

Ik weet wel dat ik nooit een tranceknaller zou willen maken, of hardhouse. Dat is iets principieels bij mij. Misschien een afwijking maar doe mij maar 10 Christina/Britney tracks dan 1 zo'n verschrikkelijke Johan Gielen/MarcoV/Tiesto ding.

Johan WIE? ;)

lijkt me idd ook wel vet om als een soort top-producers team ala de neptunes op de achtergrond moddervette ietwat meer mainstream trax in mekaar te knutselen..... maar dat lukt alleen als je SUPERgoed bent en SUPERhard werkt

Olaf

Prutsen met de beha van Kylie? 8D

Een ding weet ik wel. Als je ambitie hebt moet je er ook heel veel voor over hebben. Het komt niet vanzelf aanwaaien.
Net zo min als Kylie met puppyoogjes bij je op de stoep staat. Maar dromen mag altijd. :D

een echte popsong maken... maar daar ga ik in 2003 aan werken, is dus mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar ..
o ja.. en met kylie minoque de studio in.. die is tegenover mijn slaapkamer :engel:

Origineel geplaatst door Blinx
Gewoon lekker prutsen. Maar het is nog steeds een droom van me om ooit eens voor 20.000 mensen op te treden. Maar goed voorlopig eerst maar ff mijn 1ste optreden voorbereiden :D

hehe 8.000 was al erg leuk !!!! :D:D:D:D:D:D:D:D
Eigelijk is denk ik het enige doel wat ik heb , t ontvangen van respect door je collega's in wat je doet !
Vind bekende onbekende wel iets voor mij :) dus lekker veel optreden en bekend bij selecte groep mensen maar niet echt zo'n jean figuur ofzo dat je constant met de kop op tv bent, dus toch net iets meer underground denk ik, maargoed morgen kan ik er weer anders over denken en kan t totaal underground zijn en overmorgen weer top10.
Zolang ik maar iets leuks kan maken en er mensen zijn die het ook leuk vinden ben ik blij !

gewoon prutsen...

...maar dan wel net zolang prutsen tot ik er een liveact van kan bakken :D jeeej :)
maar dat gaat nog wel een tijdje duren...

Back