Sorry voor men tweede topic omtrent Yamaha RMX 1, maar op het vorige wordt blijkbaar niet gereageerd dus heb ik hem hier even bijgezet.
Wie werkt er met een Yamaha RMX 1? Ik ben echt een newbie omtrent al die hardware synths, grooveboxes, ... Ik werk thuis met een Roland xp 30 en een Roland 505 die ik allebij al jaren heb staan.
Ik zoek iets nieuws hieraan toe te voegen zoals een Yamaha Rmx 1 die compleet is. Dus synths, drums, bass, ... en allerhande sounds bevat klaar voor midi gebruik.
Voornamelijk voor het componeren van trance en electro house. Iemand een ander voorstel?
Wie werkt er met een Yamaha RMX 1? Ik ben echt een newbie omtrent al die hardware synths, grooveboxes, ... Ik werk thuis met een Roland xp 30 en een Roland 505 die ik allebij al jaren heb staan.
Ik zoek iets nieuws hieraan toe te voegen zoals een Yamaha Rmx 1 die compleet is. Dus synths, drums, bass, ... en allerhande sounds bevat klaar voor midi gebruik.
Voornamelijk voor het componeren van trance en electro house. Iemand een ander voorstel?
).
. Verschil ligt 'm in het aantal stemmen, de uitbreidbaarheid, het aantal effecten en het formaat (de Supernova is een dikke rackbak, de Nova is lekker cute en compact). Ik heb helaas even geen makkelijk vergelijkingstabelletje voor je. Novas gaan weg voor zo'n 300-350 afhankelijk van staat en extra's (soundsets, rackplaten). Ik heb er zelf een gehad en wegens financiën moest 'ie weg, maar het is een gave synth die over het algemeen over het hoofd wordt gezien omdat je de Virus-geluidjes er niet direct uithaalt.