Dit is werkelijk waar mn eerste BF experience weet je dat haha zit er helemaal inThat's the spirit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit is werkelijk waar mn eerste BF experience weet je dat haha zit er helemaal inThat's the spirit!
TAL MODAudiority VertiVerb VRS23
DiscoDSP Corona
GForce Dust-O-Tron expansion
Plugmon Acid theme voor u-He Ace
En ik heb (even) getwijfeld…via JRR echter met extra korting en uiteindelijk net even wat dikker en compacter dan mijn Arturia synths. Bitwig was weer even nodig met de Mseg’s en ondanks dat ik eigenlijk aasde op wat Goodhertz plugins ben ik qua prijs toch gevallen voor de bundle van Aberrant die mij toch wel deed verbazen. Hoewel niet hetzelfde hebben de Aberrant Shapeshifter en Digitalis toch iets weg van Goodhertz Vulf en Lossy.Weer een diva ...![]()
Ik heb deze wel eens getest, maar ik krijg echt koppijn van die UI, zo vaag allemaal.U-he MFM2
Ik heb ssl soundcards en 360 software die SSL plugs heb ik nu tm december en heb er een paar gratis gekregen. Klinken erg goed.. heel verfijnd ofzo werken ook top. En zien er mooi uit.Slate digital + SSL complete subscription
Baby Audio IHNY2
Cableguys Shaperbox
Ik heb de ssl plugins nog niet echt geprobeerd buiten vintage drive want die had ik al. Maar wat ik tot nu toe heb gezien en gehoord ziet het er goed uit.Ik heb ssl soundcards en 360 software die SSL plugs heb ik nu tm december en heb er een paar gratis gekregen. Klinken erg goed.. heel verfijnd ofzo werken ook top. En zien er mooi uit.
IHNY2 heb ik ook (alles van Baby Audio is goed vind ik)

)Ik ben heel benieuwd hoe die kick 2 bevalt, vind het super leuk om kicks te ontwerpen. Hoor graag je bevindingen. Sonic academy toch?- Kick 2