Je laatste 3 aankopen??

Zal eens checken wat de voorraad is.
Ja, de MS-02 dient als vervanging voor die eurorack module, die flipt af en toe eens. Moet eens naar de synthdokter.

Weer een diva ...;)
En ik heb (even) getwijfeld…via JRR echter met extra korting en uiteindelijk net even wat dikker en compacter dan mijn Arturia synths. Bitwig was weer even nodig met de Mseg’s en ondanks dat ik eigenlijk aasde op wat Goodhertz plugins ben ik qua prijs toch gevallen voor de bundle van Aberrant die mij toch wel deed verbazen. Hoewel niet hetzelfde hebben de Aberrant Shapeshifter en Digitalis toch iets weg van Goodhertz Vulf en Lossy.

Slate digital + SSL complete subscription
Baby Audio IHNY2
Cableguys Shaperbox
Ik heb ssl soundcards en 360 software die SSL plugs heb ik nu tm december en heb er een paar gratis gekregen. Klinken erg goed.. heel verfijnd ofzo werken ook top. En zien er mooi uit.
IHNY2 heb ik ook (alles van Baby Audio is goed vind ik)

Ik heb ssl soundcards en 360 software die SSL plugs heb ik nu tm december en heb er een paar gratis gekregen. Klinken erg goed.. heel verfijnd ofzo werken ook top. En zien er mooi uit.
IHNY2 heb ik ook (alles van Baby Audio is goed vind ik)
Ik heb de ssl plugins nog niet echt geprobeerd buiten vintage drive want die had ik al. Maar wat ik tot nu toe heb gezien en gehoord ziet het er goed uit.

Ik zit al 2 dagen alles te testen en vergelijken heb alle ssl plugs gehad pff. haha
Tot mn verassing komt er uit de vergelijking over mijn master toch wel 2 plugs van Waves naar boven.
Zowel bij Waves als SSL geen presets gebruikt. Bij waves zijn die er wel voor master maar SSL niet..

- Phoscyon 2
- Avenger 2
- Kick 2

Allemaal met een 2 :D

En omdat ik nu alles heb doe ik ook de vierde aankoop er bij, een aantal geluidsbanken voor Nexus. Moet eerlijk zijn dat ik niet echt te spreken ben over de kwaliteit. De meeste geluiden missen body en diepte. Gelukkig heb ik er eerst een paar gekocht om te kijken of het wat was (niets dus), daarom ook niet de andere banken die op het lijstje stonden gekocht.

Laatste intrap van het GASpendaal..vroomvroom!!

Martinic AX73 + 8 expansions
Martinic AX Chorus
Martinic AXFX
TC Electronic Elite Collection (gewoon heel de mikmak man :P )
TC Electronic MD 3
TC Electronic MD 4 HD
TC Electronic VSS 3
TC Electronic VSS 4 HD
TC Electronic NonLin 2
TC Electronic Master X HD
TC Electronic Brickwall HD
TC Electronic PEQ 3000
TC Electronic DYN 3000
TC Electronic 2290
TC Electronic DRV 250
TC Electronic 8210
TC Electronic 1210
TC Electronic LC2
TC Electronic LM2
TC Electronic LM1

TC Electronic Polytune

Laatst gewijzigd:
Ow ja deze zaten er ook nog bij :D

VINTAGE GUITAR PEDAL BUNDLE NATIVE​

Our classic 5-pack of power, the SCF, Booster, Dual EQ, Sustainer and XII Phaser, spearheaded a revolution in sound

Back