vink
atropos-krans-os
- Behringer X-Touch
- Wavelab Pro 13 (update van 12)
- Cherry Audio Yellowjacket
- Wavelab Pro 13 (update van 12)
- Cherry Audio Yellowjacket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waveforms vangen buiten?Zoom H2 Essentials recorder

Ja, tof fieldrecordertje om sounds op te nemen in het wild. Ik heb al jaren een originele oldschool Zoom H2, maar die is inmiddels behoorlijk sleets geraakt en is ook technisch wel wat achterhaald. Maar dat mag ook wel na bijna 20 jaar. Tussendoor nog een heel fijn compact Sony recordertje geprobeerd, maar die had me net teveel 'intelligente' shit aan boord die ik helemaal niet wilde en die niet zomaar uit te schakelen is. Dus maar weer terug naar het bekende model in de 2025 upgrade.Waveforms vangen buiten?![]()
Waarom de h2 en niet de h4 ik zie dat er in prijs weinig verschil is. Is die h2 compacter? Of betere microfoon. Ik heb wel eens naar de h4 gekeken.- Zoom H2 Essentials recorder
- Arturia Mini Lab 3 controller
- Behringer D Mini (preorder)
Het formaat, daarnaast heb ik al die extra features van de h4 niet nodig, ik wil echt een dingetje dat ik makkelijk mee kan nemen en snel en discreet op straat kan gebruiken.Waarom de h2 en niet de h4 ik zie dat er in prijs weinig verschil is. Is die h2 compacter? Of betere microfoon. Ik heb wel eens naar de h4 gekeken.
- Zoom LiveTrak L-6 max mixer
Ik heb er weinig mee gedaan en overweeg hem te verkopen omdat ik mijn reisset eigenlijk zo compact mogelijk wil houden. Als je interesse hebt, stuur maar een PM. Het is een goed dingetje verder wat ik er van gezien heb.Bevalt dat ding een beetje? Zit -ie nog in je reissetje?
Ik zag dat je een Arturia minilab had gekocht ook. Heb je die CME X key ook overwogen?? Polyaftertouch ook.Ik heb er weinig mee gedaan en overweeg hem te verkopen omdat ik mijn reisset eigenlijk zo compact mogelijk wil houden.
Die Arturia beviel niet en is weer terug. Ik heb idd ook naar de CME X key gekeken, heb er ook weleens op gespeeld. Lijkt lastig te krijgen momenteel in de EU. Ik heb besloten het voorlopig zonder keyboard te gaan doen, ook expres om mezelf uit de comfort zone te halen in plaats van een kleine versie van mijn homestudio na te bouwen.Ik zag dat je een Arturia minilab had gekocht ook. Heb je die CME X key ook overwogen?? Polyaftertouch ook.
De 'clacky' keys zijn wat minder en kunnen tijdens de reis en verblijf wel storend zijn.. Maar bespeelbaarheid in dit formaat is ongekend.