Je laatste 3 aankopen??

Zo op het eerste gezicht zie ik niet direct verschillen. Bedankt voor de tip, ik hou het in gedachten!

-edit- Valt af, want geen directe MIDI out, alleen USB. Geldt ook voor de CME overigens, lijken idd hetzelfde ding te zijn met een ander label.

-Voggys schuiffluit

Behringer JT mini (cadeau gekregen van een zeer gewaardeerd lid van Synthforum)

GForce Prophet 5
Audiority Spatial D320
Nog maar een jaar extra applecare op mijn m2ultra gedonderd omdat apple verzuimd om eens eens keer met die M5ultra op de proppen te komen.

Ik zag dat je een Arturia minilab had gekocht ook. Heb je die CME X key ook overwogen?? Polyaftertouch ook.
De 'clacky' keys zijn wat minder en kunnen tijdens de reis en verblijf wel storend zijn.. Maar bespeelbaarheid in dit formaat is ongekend.
Dit is misschien ook nog wel iets. Opvouwbaar, USB en TRS Midi. Helaas geen accu.

4 versies devine patchkabels, kost geen drol en is t zelfde als sssnake, enkel heeft Bax er die Thomann niet verkoopt: minijack naar jack in 6 kleuren a 80 cm
ideaal om kenton naar dikke monosynths te prikken.
dan nog wat minijack naar minijack voor kenton naar kenton en nog wat jack naar jack voor de patchbay p0rn

Eurorack zeg je? Niks mee te maken :D

Dit is misschien ook nog wel iets. Opvouwbaar, USB en TRS Midi. Helaas geen accu.
Toevallig.. :) Leuk ding maar iets mindere bouwkwaliteit aldus @whenheco Portable setups - laat'em zien dan!

De laatste aankopen:

- Holocene Electronics Non-Linear Memory Machine
Erg gave audio buffer gekkigheid in een eurorack module

- Lexicon 300
High end digitale reverb uit 1989

- Eventide Space
Toffe reverb met vlotte bediening, maar heb toch voorkeur voor de Dynacord en Lexicon sound.

4ms Listen IO -> Had ik veel eerder meoten kopen
4ms Listen Up -> complimenteert de listen IO perfect
Tiptop Audio ZDSP (black) -> Aanrader, lofi dsp effect unit

ZVEX - Seek Trem
Old Blood Noise - Dark Light
Palmer - Pan 04A

Wat effecten en DI Box, Palmer is een aanrader. Beide effecten ook al vond ik de Zvex wel aan de prijs voor wat ie doet.

CV.OCD
gate booster voor ^
morgen een verse imac voor de studiO0o°°°

Sequential Pro3 (voor geen geld hier lokaal opgehaald)
Mac Studio M4max
Rubicon 2 (voor geen geld hier lokaal opgehaald, maar is iets mis mee, klinkt zo vals als een kat... Heb hier spijtig genoeg niet de tools om te kalibreren, zal nog een jaartje moeten wachten tot ik terug ergens in Europa ben)

- PWM Malevolent
- M-AUDIO Keystation 88ES
- Erica Synths Black Polivoks VCF
GAS GAS GAS

De week is nog niet eens voorbij!

- Doepfer A106-1 (Extreme filter)
- Harley Benton Power attenuator voor mijn Orange micro terror (Dat ding is luid!)
- Otamatone classic

3 beatbunny t shirts (korting nog 4 dagen) - zou 100 procent katoen zijn - ik heb n rothekel aan stretch t shirts dus hopen dat t goeie zijn, dan koop ik er nog.
verloopje donderbout 3 naar donderbout 2

PreSonus Central Station Plus Monitor Controller with Remote Control 2e handsje​

want mijn 2 big knobs hebben issues en ik wil dat 'gekleurde' wel eens vergelijken.

Nice die X key.. goeie deal.. ik heb de laatste gekocht. Zocht nog wat om mijn bestelling rond te maken bij Bax.. :D
Ben benieuwd naar die synthengine.. maar idd. Een midi output, dat is net wat je nodig hebt met die MPC Sample en bij veel andere gear.. :)
De toetsen zijn wel wat korter als op de Xkey trouwens..

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Och, dat geeft niet zo, ik was niet van plan er complete sonates op te gaan spelen.

Audio interface en MIDI interface ook meteen. Alleen geen battery helaas.

Back