Je laatste 3 aankopen??

Nieuwe PC afgelopen week opgehaald,

- PSU: 850W ATX3.1 GOLD MODULAR No Noise
- CPU: AMD RYZEN 9950X3D 16C/32T 4,3G 144MB
- MEM: 64GB DDR5 6400 (2x32)
- DISK 1: 2TB M.2 PCIe 4.0 SSD WD Black SN850X (systeem)
- DISK 2: 2TB M.2 PCIe 5.0 SSD WD SN8100 (projects)
- DISK 3: 4TB M.2 PCIe 5.0 SSD WD SN8100 (libraries)
- DISK 4: 2TB M.2 PCIe 4.0 SSD WD Black SN850X
- DISK 5: 2TB Sata SSD Samsung 860 EVO ( overgezet van de vorige pc)
- ODD: DVD-RW Multi Drive
- GPU: AMD RX7600 8GB HDMI/3xDP
- CARDR: Multi Card Reader 3,5" intern CF/M2/Micro SD/SDMMC/ MS(Duo)-XD
- KB/MS: Logitech MK270 Wireless Desktop (muis en keyboard)

- Cubase 14 pro
- Wavelab 12 Pro
- Native instruments Komplete 14 CE
- Cinematic Studio Strings
- Cinematic Studio Solo Strings
- Steinberg Absolute 6 / Korg Vst collection enz.
Vst's had ik al, nu nog Ff overzetten... Leuk werk, het installeren va een maagdelijke computer.;)

Laatst gewijzigd:
Behringer TD-3-MO
"everybody needs a 303", en dan ook nog de devilfish versie, ik had nooit verwacht deze ooit in mijn setup te kunnen gebruiken!

Audrey II
Echt een leuk ding. Samen met de td-3-mo gekregen voor mijn verjaardag. Klinkt echt precies zoals ik zou willen. Misschien dat ik hem ooit nog vervang of aanvul met een Soma lyra 8 maar voor nu ben ik helemaal happy.

Squarp pyramid
De kers op de taart. 25 jaar geleden begonnen met de rm1x maar ik was na al die jaren klaar met het niet kunnen switchen tussen write en play en nog een paar andere dingen. Ik mis nu al het een en ander op de pyramid maar ik denk dat ik er uiteindelijk wel mee uit de voeten kan. :D

- Linker Neumann KH-120 mkII monitor
- Rechter Neumann KH-120 mkII monitor
- Neumann MA-1 Monitor Alignment Mic

1 YOUNGMEI
2 Casio MT-70 Casiotone synthesizer met 49 toetsen . (De lichtpen moet nog opgezocht worden.)
3 Gereviseerde universele voeding die tevens lader kan zijn voor lood of nicad battery (charger) op elk voltage en amp regelbaar met meters. A en V.

Geruild voor wat palen voor een hek. Sinds 2006 de eerste aankoop van een geluidmakende toetsen synt.

Chordcat (dankzij de kortingscode en nog een oude gift card die een tijdje geleden met korting gekocht kon worden)

Novation launchkey xl3

Purafied the everything bundle

Die bundel ook maar even gehaald. Zit niet per se heel erg te wachten op de zoveelste EQ of compressor maar die snare plugin lijkt me dan wel weer erg handig.

ik blijf dit een mooie zinloze draad vinden ghehe

Moog Muse
Browne Amplification Ethane
Tone Kig Imperial preamp II

Hey! Ja die zijn ook interessant. Maar zijn 200 watt ! Heel veel licht. Het gewicht van die lampen was ook iets hoger dacht ik.. En doordat er meer warmte vrij komt misschien meer noisy fans.. Die andere Bars die ik eerder kocht zijn ook 200 watt. Echt heel veel licht.. en 2 fans, niet de allerstilste. Ik heb oudere ledbars. 60watt. En die zijn fanless. Maar hebben ook maar 8 segmenten. Die 200 watr upgrade heeft er 48. Ziet er bij een colourchase veel vloeiender uit daardoor.

Ik hoop dat deze 120watt versie iets stiller is. En ook flink wat segmenten.. Ik ga er een aantal op de grond zetten, of wat voor creëren..

Maar leuk dat je ook in de DMX wereld duikt!. Is echt superleuk speelgoed.. 😀

Laatst gewijzigd:
Hey! Ja die zijn ook interessant. Maar zijn 200 watt ! Heel veel licht. Het gewicht van die lampen was ook iets hoger dacht ik.. En doordat er meer warmte vrij komt misschien meer noisy fans.. Die andere Bars die ik eerder kocht zijn ook 200 watt. Echt heel veel licht.. en 2 fans, niet de allerstilste. Ik heb oudere ledbars. 60watt. En die zijn fanless. Maar hebben ook maar 8 segmenten. Die 200 watr upgrade heeft er 48. Ziet er bij een colourchase veel vloeiender uit daardoor.

Ik hoop dat deze 120watt versie iets stiller is. En ook flink wat segmenten.. Ik ga er een aantal op de grond zetten, of wat voor creëren..

Maar leuk dat je ook in DMX wereld duikt!. Is echt superleuk speelgoed.. 😀
Ja klopt, 200 Watt is aardig wat licht, ik heb wel eens witte LED lampen gehad van 250 watt, ik geloof dat die 20.000 lumen gaven, is aardig veel, al helemaal als het niet al te hoog hangt. Ik denk dat die kleine idd iets beter zijn voor een wat kleinere ruimte / 'intiemere' sfeer.

1) Behringer BM-13
2) Roland V-Piano Exp. 01 German Concert
3) Behringer Dual Phase

1) omdat ik de diepte van mijn Moog MF-103 miste. Ik dacht dat een Small Stone kloon van Analogue Systems die kon vervangen maar ze verschillen van karakter.
2) om een Steinway in huis te halen. 168 euro vind ik niet goedkoop voor een softwaremodel maar ik vind dit wel de beste V-Piano tot nu toe.
3) vanwege de dubbele uitvoering, de lage prijs van 75 euro en omdat ik benieuwd ben hoe deze zich klankmatig verhoudt tot de BM-13. Vanavond uitproberen.

Back