Je laatste 3 aankopen??

Iemand daar al ervaringen mee? (De prijs maakt me zowel enthousiast als argwanend.

Heb zelf geen ervaring met deze key-controller.
Het is een product dat door een
Chinese muziek instrumenten fabrikant gemaakt wordt.
In 2006 is dit bedrijf gestart, het is dus geen eendagsvlieg.
Hier kun je meer info van het bedrijf vinden.
Bij Thomann krijg je drie jaar garantie op het product.
Als ik nu een midi keyboard nodig zou hebben zou ik deze nemen.

- Arturia Analog Experience The Factory 32
- Behringer JT-4000m
- BlueSCSI board voor de S3000xl (bedoeling is om het in een externe behuizing te bouwen).

Superbass 4.4, want everybody needs a three-o-three (clone)!
Korg Monotron Delay
Polysix (met midi)

Overgenomen van drie verschillende forumleden.

M'n 'need for a 303' vlamde op tijdens het luisteren naar Polygon Windows klassieker Surfing on Sinewaves - geen van m'n synths heeft dat 303-achtige filter waarmee je kunt squelchen.

- Endorphin.ES/Loopop Plus 3
- Decksaver Hydrasynth Explorer
- kabels

Upgrade Cubase 15 Pro
Acustica Audio Cadet
XLN Addictive Drums
Nice! Ben fan van XLN. Hoewel ik AD niet heb, wel XO, RC20 en DS10. Een van de weinige devs die een goede balans weet te houden met skeumorphic UI en toch een strak uitziend geheel en vloeiende workflow. Hoewel, XO en Life als enigen niet skeuomorphic zijn.

Nice! Ben fan van XLN. Hoewel ik AD niet heb, wel XO, RC20 en DS10. Een van de weinige devs die een goede balans weet te houden met skeumorphic UI en toch een strak uitziend geheel en vloeiende workflow. Hoewel, XO en Life als enigen niet skeuomorphic zijn.
Ik gebruik regelmatig Addictive Keys, ook een aanrader.

Nu nog voorzichtig wat soft shizzle gekocht..
Khs Filter Table (kreeg gratis Mixbus IKmultimedia)
Baby Audio TRANSIT 2 (kreeg gratis UA galaxy echo)
Mooi spul.. 4 halen en met mn gespaarde punten eigenlijk maar 1 betalen.

Ik zit nog even in dubbio met hardware.. ook hier mandje in mandje uit net als @kobuz
Maar ik verbaas me al een paar maanden hoe makkelijk ik een dag later het weer uit mn mand je haal..

- Elektrische cello besteld bij Thomann, arriveerde helaas in stukken dus kon meteen terug voor een refund wegens te hoge brolfactor (nee, ik hoef dus geen andere):
1763206774654.png
1763206795953.png

- Korg Collection V6 (BF upgrade deal voor €134)
- Chompi Sampler

Nice!
Ja, ik ben heel benieuwd. Chase Bliss werkt nu met Chompi Club samen. Er komt volgend jaar ook een nieuw model (dwz gelijke hardware/functionaliteit maar nieuwe behuizing met wat wijzigingen). Heb er afgelopen zomer op het Chase Bliss Sample Symposium mee kunnen spelen, maar nu even wachten tot 'ie binnen is.

Back