Je laatste 3 aankopen??

-keyboard contact strips voor CS1x

-switches voor CS1x (kan je raden dat hij niet helemaal in nieuwstaat was?)

-en deze vind ik leuk: vandaag op de rommelmarkt het Fostex punch in/out pedal dat bij mijn D2424LV harddisk recorder hoort. Wat is de kans!

- Electra One Mini (one controller to rule them all - I hope)
- Diverse drumkaartjes voor de Roland R-8 (niet die dancekaart, ik wil juist ouderwetse echte drumsounds)
- Analog Drive-pedaal

-en deze vind ik leuk: vandaag op de rommelmarkt het Fostex punch in/out pedal dat bij mijn D2424LV harddisk recorder hoort. Wat is de kans!
Rommelmarkten, ik durf het niet: ben bang dat als ik één keer iets leuks vind, ik de rest van m'n leven alle markten blijf afstruinen (zoals ik nu elke dag op MP kijk).

Gebruik je de 18i20 alleen als audio I/O of gebruik je daar ook de MIDI van?
In dat laatste geval: ontstaat er dan geen conflict tussen de audio-kanalen van de 18i20 over diens USB en diezelfde kanalen via de Ferrofish?
Ik gebruik ze (18i20 en OctoPre) alleen als AD/DA converter en aangesloten via ADAT. Zowel mijn hoofdtelefoons als monitors zijn op de 18i20 aangesloten, omdat deze interface 'toegewijde' knoppen heeft om onmiddellijk het volume van mijn monitor/hoofdtelefoons aan te passen, waarbij de ferrofish eerder een generieke knop heeft.
Ik gebruik de mioXL voor al mijn midi communicatie.
Ik heb gekozen voor madi omdat ik dan 64 kanalen heb (32 stereo - 48 Khz) en dat meer dan voldoende is. Ik ben allergisch aan patchbays dus ik kies ervoor om alle in- en uitgangen aan te sluiten op mijn audio interfaces en dan vanuit mijn DAW de routering zelf te doen.

Ik gebruik ze (18i20 en OctoPre) alleen als AD/DA converter en aangesloten via ADAT. Zowel mijn hoofdtelefoons als monitors zijn op de 18i20 aangesloten, omdat deze interface 'toegewijde' knoppen heeft om onmiddellijk het volume van mijn monitor/hoofdtelefoons aan te passen, waarbij de ferrofish eerder een generieke knop heeft.
Ik gebruik de mioXL voor al mijn midi communicatie.
Ik heb gekozen voor madi omdat ik dan 64 kanalen heb (32 stereo - 48 Khz) en dat meer dan voldoende is. Ik ben allergisch aan patchbays dus ik kies ervoor om alle in- en uitgangen aan te sluiten op mijn audio interfaces en dan vanuit mijn DAW de routering zelf te doen.
Nice!
't Heeft voor mij op dit moment geen prioriteit, maar zoals jij het hebt, zou het voor mij ook goed werken.
Ik denk alleen dat ik dan de Ferrofish Pulse 16 AE zou nemen, dan kan ik de MADI-stap overslaan en gelijk met USB vanuit de Ferrofish naar de computer gaan.

Neumann KH310 set,
Fractal Audio VP4 (2de, mss toch beter voor de AXE-fx gegaan initieel),
Belgrad filter (beetje teleurstellend, ik hoop dat er nog een klik komt...)

TAL J-8-X
Stryde Swayed
Audiority Chief Flanger

Casio FZ1, eindelijk 1 gekocht na al die jaren “zoeken”
Met mb10 memory board
En bak met floppies, dus technisch gezien 3 stuks.

Bevindt me nu in LFO/AFX land, doei!
Leuke bak!! :mega: Mijn eerste sampler (ergens 1991 ofzo. Toen tweedehands gekocht.)
Heb toen ik weer bezig ging er ook weer 1 teruggekocht.. alhoewel dat de rack versie was.

Tip.. :eureka: Om die ranzige aliasing ringetjes te creëeren bij downpitchen - Er zit als ik het me goed herinner een setting in 'X-fade loop'. deze setting geeft instant SP12xx ringetjes.. ;) Je hoeft niet te loopen maar het Aliasing filter wordt uitgeschakeld. ;)
In deze post had ik m'n Rhodes ermee gesampeld..

Oh.. en de analoge filters per voice zijn ook super lekker met een filinke scheut resonance.

Leuke bak!! :mega: Mijn eerste sampler (ergens 1991 ofzo. Toen tweedehands gekocht.)
Heb toen ik weer bezig ging er ook weer 1 teruggekocht.. alhoewel dat de rack versie was.

Tip.. :eureka: Om die ranzige aliasing ringetjes te creëeren bij downpitchen - Er zit als ik het me goed herinner een setting in 'X-fade loop'. deze setting geeft instant SP12xx ringetjes.. ;) Je hoeft niet te loopen maar het Aliasing filter wordt uitgeschakeld. ;)
In deze post had ik m'n Rhodes ermee gesampeld..

Oh.. en de analoge filters per voice zijn ook super lekker met een filinke scheut resonance.
Nou wil ik er ook één!

Synton syrinx
octave cat
Octave kitten
Roland system 100m kasten met:
110, 111, 132, 160, 165, 173, 174, 182
en 184 keyboard

Back