turgut
звуковое зеркало
Oneiroi is een heerlijke moduleKak... ik kon het weer niet laten.
Na de Oneiroi toch ook nog een Korg SQ-1 sequencer en een Korg Opsix module op de kop getikt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oneiroi is een heerlijke moduleKak... ik kon het weer niet laten.
Na de Oneiroi toch ook nog een Korg SQ-1 sequencer en een Korg Opsix module op de kop getikt.
Rommelmarkten, ik durf het niet: ben bang dat als ik één keer iets leuks vind, ik de rest van m'n leven alle markten blijf afstruinen (zoals ik nu elke dag op MP kijk).-en deze vind ik leuk: vandaag op de rommelmarkt het Fostex punch in/out pedal dat bij mijn D2424LV harddisk recorder hoort. Wat is de kans!
Ik gebruik ze (18i20 en OctoPre) alleen als AD/DA converter en aangesloten via ADAT. Zowel mijn hoofdtelefoons als monitors zijn op de 18i20 aangesloten, omdat deze interface 'toegewijde' knoppen heeft om onmiddellijk het volume van mijn monitor/hoofdtelefoons aan te passen, waarbij de ferrofish eerder een generieke knop heeft.Gebruik je de 18i20 alleen als audio I/O of gebruik je daar ook de MIDI van?
In dat laatste geval: ontstaat er dan geen conflict tussen de audio-kanalen van de 18i20 over diens USB en diezelfde kanalen via de Ferrofish?
Nice!Ik gebruik ze (18i20 en OctoPre) alleen als AD/DA converter en aangesloten via ADAT. Zowel mijn hoofdtelefoons als monitors zijn op de 18i20 aangesloten, omdat deze interface 'toegewijde' knoppen heeft om onmiddellijk het volume van mijn monitor/hoofdtelefoons aan te passen, waarbij de ferrofish eerder een generieke knop heeft.
Ik gebruik de mioXL voor al mijn midi communicatie.
Ik heb gekozen voor madi omdat ik dan 64 kanalen heb (32 stereo - 48 Khz) en dat meer dan voldoende is. Ik ben allergisch aan patchbays dus ik kies ervoor om alle in- en uitgangen aan te sluiten op mijn audio interfaces en dan vanuit mijn DAW de routering zelf te doen.
Perfourmer vind ik een prachtig instrument- Pro Percussion Leap Bundle (Kontakt)
- Bismuth / Virtual Riot BEAM expansion
- Vermona Perfourmer MKII CV
Leuke bak!!Casio FZ1, eindelijk 1 gekocht na al die jaren “zoeken”
Met mb10 memory board
En bak met floppies, dus technisch gezien 3 stuks.
Bevindt me nu in LFO/AFX land, doei!
Mijn eerste sampler (ergens 1991 ofzo. Toen tweedehands gekocht.)
Om die ranzige aliasing ringetjes te creëeren bij downpitchen - Er zit als ik het me goed herinner een setting in 'X-fade loop'. deze setting geeft instant SP12xx ringetjes..
Je hoeft niet te loopen maar het Aliasing filter wordt uitgeschakeld. 
Nou wil ik er ook één!Leuke bak!!Mijn eerste sampler (ergens 1991 ofzo. Toen tweedehands gekocht.)
Heb toen ik weer bezig ging er ook weer 1 teruggekocht.. alhoewel dat de rack versie was.
Tip..Om die ranzige aliasing ringetjes te creëeren bij downpitchen - Er zit als ik het me goed herinner een setting in 'X-fade loop'. deze setting geeft instant SP12xx ringetjes..
Je hoeft niet te loopen maar het Aliasing filter wordt uitgeschakeld.
In deze post had ik m'n Rhodes ermee gesampeld..
Oh.. en de analoge filters per voice zijn ook super lekker met een filinke scheut resonance.
Is die Fz1 zo’n beetje de vintage Casio die je wilt? Heb me er nooit in verdieptNou wil ik er ook één!