Je laatste 3 aankopen??

super late to the party maar… Ik heb eindelijk een octatrack gekocht! Verder een Moog Mavis en een dark time/energy combo 😁

Polyend Tracker Mini - 413 euro bij Bax, Twijfel geval deze, maar omdat iedereen hem zo tof vind en ik trackers wel dig, toch maar proberen.
Maschine MK3 - Voor 266 euro kan ik hem niet laten liggen, wilde al langer eens een Maschine proberen, dus bij deze
Sennheiser HD400 Pro - 130 euro bij Bax nu, gaat mijn gare Beyerdynamic DT770 Pro vervangen

Als het allemaal duurder was dan dit had ik niet gedaan, maar hier valt moeilijk een bult aan te vallen. :D

Laatst gewijzigd:
Korg Arp 2600m (Eindelijk)
En hoe bevalt hij? Ik vind hem echt goed klinken.

Gitaar jack terminal.

Lio-ion oplaadbare batterijen.

4 minijack male stereo naar 2 x mono female.

Om cv gate van de haken cv ( osmose ) naar 4 volca modulars te sturen.
Nu nog uitwerken hoe ik nog twee andere cv's de vmodular in kan krijgen.

Mpe 4 voice Buchla Easel!

- koffer voor mobiele setup
- Decksaver voor Korg Multi/poly
- MSSIAH synthesizer software/MIDI interface voor Commodore 64

Boek Vintage FX (2e keer, dit wordt n kado)
patchkabels houder disc voor ie uitverkocht is overal -

Eurodesk-z - HEX-25​

2 * usb 3 naar minijack wegens apple zo idioot om de minijack van hun i streeltjes te halen

Arp Omni 2
Midi-kit & Rode Led Faders + bij passende fadercaps voor de Arp Omni
150 zwarte Befaco Bananuts
Yo, vraagje.. ik zoek zwart, witte en rode Befaco nuts.. heb jij die eventueel ter overname? ik zag zo snel geen losse verkoop alleen alle kleuren zakjes..
Thx

Edit, zie ze nu bij midi amsterdam per 25.. maar geen witte.

Laatst gewijzigd:
Yo, vraagje.. ik zoek zwart, witte en rode Befaco nuts.. heb jij die eventueel ter overname? ik zag zo snel geen losse verkoop alleen alle kleuren zakjes..
Thx

Edit, zie ze nu bij midi amsterdam per 25.. maar geen witte.
Helaas alles weer op bij mij...eurorack systeem groeit maar door.

Presonus blue tube pre
ferrofish pulse16
nu kan ik eindelijk die behringer ada8200 wegdoen…

Sherman filterbank 2
Erica synth bassline
Erica synths Perkons voice

Even vandaag naar een muziekzaak geweest waar een Akai CD-3000xl stond. Had hem zien staan in de webshop…

En we komen thuis met:

- Akai CD3000Xl, 32mb en EB16 FX board

- Novation Supernova Rack (in nieuwstaat)

En m’n vriendin een Roland Fantom X7. Verkeerd ook in nieuwstaat. Haar eerste synthesizer.
Ben bang dat ik straks mn hobby kamer mag delen.

Hebben jullie verkeerding?
Ben bang niet lang meer als het zo door gaat met m’n vriending. Nu heeft ze ineens interesse in synthesizers en praat al over samen muziek maken. Dit kan echt niet. Weg “veilige” plek.

Back