Je laatste 3 aankopen??

Waldorf Microwave v2 update
The Producer School RAV3 + Textra
Carve Audio Forge
TemeculaDSP Vext + Deep/Z
Nembrini Audio BlueClipper

Vermits je nooit genoeg drumbrains kunt hebben:

-

Bleep Labs Bleep Drum Machine 01 with MIDI​

-

Synthrotek Space Drum Synth Vintage Analog DS -8 clone (lekker boutique)​

-
ULT-SOUND DS-4 Custom (de gele blauwe, laatste editie) (lekker bou euh ja val in herhaling)

Onlangs een stapeltje defecte rack gear op de kop getikt voor weinig:

- Drawmer DL251 spectral compressor
- Lexicon MPX-1 reverb / multi fx
- Lexicon LXP-15 reverb / fx
- 2x Tascam patchbay

Alledrie deden helemaal niets. Bij de MPX-1 de gehele voeding vervangen en een nieuwe geheugen batterij geplaatst, werkt weer helemaal goed.
Bij de Drawmer compressor enkele onderdelen in de voeding vervangen, werkt ook weer top.
Bij de LXP-15 was er meer aan de hand: vier elco's in de voeding waren vreselijk gaan lekken en hebben overal corrosie en kortsluiting veroorzaakt. Na heel veel schoonmaakwerk, verwijderen van koolstofresten, repareren van printbanen en het vervangen van alle spanningsregelaars, condensatoren en diodes is hij weer tot leven gekomen.

Alledrie deden helemaal niets. Bij de MPX-1 de gehele voeding vervangen en een nieuwe geheugen batterij geplaatst, werkt weer helemaal goed.
Bij de Drawmer compressor enkele onderdelen in de voeding vervangen, werkt ook weer top.
Bij de LXP-15 was er meer aan de hand: vier elco's in de voeding waren vreselijk gaan lekken en hebben overal corrosie en kortsluiting veroorzaakt. Na heel veel schoonmaakwerk, verwijderen van koolstofresten, repareren van printbanen en het vervangen van alle spanningsregelaars, condensatoren en diodes is hij weer tot leven gekomen.

Nejtes!

Behringer Edge
Erica synths LXR-02 (Superbakkie!)
Kernom RIDGE (overdrive/distortion)
Arturia Audiofuse4 (Gaat terug ivm connectie problemen met PC)

- Een groene M Vave FM1.
- Een TRS-midi kabel, zodat ik niet steeds op de kleine toetsjes van die FM1 hoef te drukken.
- OODA, een software sequencer met ongebruikelijke mogelijkheden.

Novation Peak, vervangt de Summit
Soma Ether, veel kleiner dan verwacht
Decksaver, kabeltjes en ander klein spul
Bijna een Haiku

Een KvK, 3 domeinen en hosting, we gaan weer aan de bak met een nieuw concept:

IMG_0360.jpeg

Ali heeft me toch weer zover.. :D 4 stuks DMX Accuspot die ik eerder kocht erbij.
Omdat ze goed bevallen, en na de aankoop ging zoeken naar meer, ging de prijs omhoog en richting de 400€ voor dit setje.

Maar gewoon de boot afhouden dus.. ineens komen ze dan met dezelfde aanbieding in een mail.. :)

1785580373178.png

- Mackie Big Knob Passive (de vorige liep te kraken)
- M-Wave FM1 Ali DX synth
- Teisco 60F

De site is live! www.dekkermastering.nl Er moeten nog een paar kleine puntjes op de i maar alles werkt. Omdat ik een tijdje eruit ben geweest, moet ik mijn portfolio weer opbouwen. Daarom voor Synthforum leden een 30% zomer discount, d.m.v. volgende code: SYNTHFORUM_SUMMER. Je voert de code in bij checkout en je pakt direct 30% korting. Let op deze actie is geldig tot 31 Aug.

AnalogFX Larynx (preorder)
Redsound Darkstar XP2 (toch maar weer eens bestuderen, snapte er 20 jaar gelee niet zoveel van).
Meris Midi I/O
en meer

Bijna een jaar geleden schreef ik hier dat ik wilde proberen van hardware naar DAW over te stappen. Daar ben ik nog steeds mee bezig. Deze week zijn echter eindelijk de eerste concrete aankopen gedaan:
  • Zaor Vision W
  • Arturia Keylab 61 MK3
  • Roland System 8
Ik heb bij Johan de Heer (Sliedrecht) zowel de Arturia Keylab 61 MK3 als de Novation Launchkey 61 MK4 mogen bekijken. Na de aanbeveling van @LupkeII was het duidelijk dat de Arturia al een streepje voor had, maar ik heb nu ook zelf kunnen vaststellen dat de halfgewogen toetsen van de Arturia veel lekkerder spelen. Ook de fysieke knoppen vond ik op de Arturia midi-controller prettiger. Dus die keuze was niet moeilijk. Al heb ik wel gelezen dat Arturia weliswaar veel DAW's ondersteunt, maar dat Reaper niet daaronder valt. Dat wordt dus nog een uitzoekdingetje.

De Roland System 8 ... Tja. Ik vind 'm fantastisch klinken en qua bediening is hij ook erg toegankelijk. Als hij straks ook lekker in mijn setup wil integreren, dan is dit een heel fijn instrument om erbij te hebben. Ik kijk ernaar uit hiermee te werken.

Back