Studio geript

DE MV 8000 staat overigens in Drogenbos (Belgie) te koop. Niet echt in de buurt van Eindhoven.

Studio geript

Ik hou het zeker in de gaten. Ben steeds op zoek naar gear en met de lijst van jou merk ik snel of er eventueel van jou iets te koop wordt aangeboden.

Veel succes nog en hoop dat alles snel terug terecht komt, of vergoed wordt via verzekering.

Toch nog wat goed nieuws, na een week morgen dus is mijn aangifte klaar. De aardige agente belde me op en zij dat morgen mijn aangifte klaar is "beter laat dan nooit" zei ze (:kont:). Ik vraag me wel eens vaker af of dat ook in de eed wordt opgenomen ... want met die instelling kom je er wel.
Maargoed, dan kan ik morgen een afspraak gaan maken met m'n verzekerings agent eens kijken of die weer met iets goeds komt. Vorige keer 3 maanden terug had ik 1000 eu van m'n 1050 euro kostende laptop terug gekregen tewijl deze 1,5 jaar oud was.

Idd goed nieuws, hoop dat t goed voor je uitpakt..

Maar heb je nu al de moeite genomen om 2e hands zaken en iets als pandjeshuizen op te bellen bij jou in de buurt? is echt de moeite waard om te proberen hoor, hoe vaak daar wel niet gejat spul opduikt.. hoe langer je hiermee wacht des te groter de kans dat t alweer weg is aangezien het voor dump prijzen weer verkocht wordt..

ik zou iig niet alles laten afhangen van de politie en mensen die marktplaatsen afspeuren ..
Je moet ook zelf je best doen om de dieven op te sporen, bedenk dat deze personen altijd weer terug kunnen komen als ze niet gepakt worden..

maar goed, succes ermee verder :)

Idd goed nieuws, hoop dat t goed voor je uitpakt..

Maar heb je nu al de moeite genomen om 2e hands zaken en iets als pandjeshuizen op te bellen bij jou in de buurt? is echt de moeite waard om te proberen hoor, hoe vaak daar wel niet gejat spul opduikt.. hoe langer je hiermee wacht des te groter de kans dat t alweer weg is aangezien het voor dump prijzen weer verkocht wordt..

maar goed, succes ermee verder :)
Jah ik heb net nog wat nagegaan (zeg liever niet wat ivm iedereen kan dit ook lezen).

Maar ik kon het niet laten en heb wel een nieuwe macbook pro gekocht. Ik had wel nog geld over dus als ik(/ze) iets terug vind krijg ik geen probelen. Stel je zou er geld voor lenen en ze vinden het terug, of je krijgt minder uitbetaald dat ik daar niet mee zit.

naja goed nieuws dat de aangifte klaar is ...
Ik kwam gisteren op het politieburo en blijk de agent de aangifte niet te hebben ondertekend dus ik mocht hem niet meenemen.
Ik mocht hem gelukkig wel in zien, wat blijkt deze staat bol van de fouten. Het is schijnbaar al moeilijk om iets over te typen. Zo waren oa waarden van spullen fout (ipv 300 eu 9000 eu?!), en was dus ook een roland MV8000 een mixer in de ogen van mevrouw de agent.

Daarna ben ik maar naar feedback gegaan als troost en heb ik alvast wat spullen liggen uit te proberen wat altijd wel leuk is ig ..

Wat ik me trouwens nog afvraag.. is de politie nooit bij jou thuis geweest?

Was er inbraak schade? zo niet kan de verzekering wel eens erg lastig worden

jah ik heb ze meteen gebeld, en ze zijn bij mij thuis langs geweest. Ze hebben idd toen geconstanteerd dat het een inbraak was.

Kleine update

Ik heb eindelijk m'n aangifte...
En ik maandag een afspraak met de verzekerings agent. Eens
aanhoren wat die te vertellen heeft.

Kleine update

Ik heb eindelijk m'n aangifte...
En ik maandag een afspraak met de verzekerings agent. Eens
aanhoren wat die te vertellen heeft.
.
.
Zoals ik al eerder zei : laat je niet afkaarten met de eerste beste bedrag wat ze willen vergoeden en vraag anders naar een second opiniun mocht het kostenplaatje niet voldoende zijn.
Bereid het goed voor verzorg al je gegevens van aankopen. Vergeet het minst kleine dingetje zoals bijv. usb kabeltje , cd's , ed. niet te vermelden.
Vergeet ook niet al je werk die je hebt gehad te vermelden aan het maken van cd's ed. en de kosten voor het opnieuw opbouwen om de ernst te laten zien.
Blijf altijd een goede indruk geven en ga een goed gesprek aan maar wel met de ernst dat het een vermogen gekost heeft aan apperatuur zowel als de opbouw en het verkrijgen van het weinig te verkrijgen soort materiaal (vervangen kost meer door de ontwikkelingen of inflatie) en jouw werk die nu momenteel stil staat en dus hierdoor gevolgschade kan ontstaan.

Als je rechtbijstand hebt , schakel deze dan in voor hulp voor betere vergoeding.

Dit zijn natuurlijk tips , maar je moet zelf de keuze maken hoe jij het wilt doen.

Sterkte

Laatst gewijzigd:
MC 909 zit een deuk op de linker zijkant + 256 mb geheugen uitbreiding
nord lead 2 afgesleten cutoff knop
MV 8000
Imac intel duo 2Mhz 160GB 2GB werkgeheugen
Logic studio pro 8
Terratec phase rack 88 firewire
motu midi Express 128
2x technics sl1210M3d + shure 47-7 naalden
DJM 600 echt gare faders
M-audio Oxygen 61
M-audio Lx 4
Shure sm58
Laptop
alle kabels steunen enz
Ibanez gsa 6
fender jazzbass
ibanez gitaar versterker

en nog wat spullen en het was in eindhoven

lekker modern stuudje wast
g2 mac en meer quality spul
vrij zelfs afgepast op jouw wensen denkik? tog
iig sc6 niet tof zoiest
niemand toegewenst

lekker modern stuudje wast
g2 mac en meer quality spul
vrij zelfs afgepast op jouw wensen denkik? tog
iig sc6 niet tof zoiest
niemand toegewenst
jah ik was er wel erg blij mee ...
het werkte ook wel erg plezierig. Omdat alles nog niet echt zo oud spul was
krijg ik denk ik wel goed uitgekeerd. Ik ben verzerkerd tegen nieuw waarden. en binnen 2 jaar wordt er nog niet echt wat afgeschreven.

Ik heb een experstische gehad.
Ik ga er etterlijke duizenden op achteruit.

TIP ! als je wat 2de hands koopt vraag naar een rekening.
Als deze er niet is doe dan een overeenkomst afsluiten.
Dus voor bedrag X koop/verkoop ik deze synth + datum
+ handtekening van beiden partijen.
Als er wat gebeurt krijg je minder problemen met de verzekering.
Das wel zo fijn geloof me.

:( oww.. verrot..

Wel bedankt voor de tip..

Sterkte

Ik heb een experstische gehad.
Ik ga er etterlijke duizenden op achteruit.

TIP ! als je wat 2de hands koopt vraag naar een rekening.
Als deze er niet is doe dan een overeenkomst afsluiten.
Dus voor bedrag X koop/verkoop ik deze synth + datum
+ handtekening van beiden partijen.
Als er wat gebeurt krijg je minder problemen met de verzekering.
Das wel zo fijn geloof me.

Kan je niet aankloppen bij de verkopers om een briefje uit te schrijven over de verkoop.
Als ik je wat verkocht had , had je echt een schrijven gehad met handtekening voor de overname/verkoop.
Het gaat er gewoon om dat de verzekering bewijzen moet zien te verkrijgen.

Heb je geen rechtsbijstand???? Schakel deze anders in , daar zijn ze voor.

Je had natuurlijk wel kunnen verwachten dat je "helaas niet " het hele bedrag terug kon krijgen , maar gelukkig heb je wel een aardig bedrag terug omdat je verzekert bent. en waarschijnlijk is de eigen risico hier al vanaf gehaald.

Ik hoop dat je nog wat aan verkoopbonnen kan achterhalen. Probeer het gewoon. Ga gewoon even langs de winkel om de bon alsnog op te vragen , meestal doen ze niet echt moeilijk omdat de koop van het product gelange tijd geregistreerd blijft.

Het is natuurlijk ook zo dat zo'n verzekering het liefst zo weinig mogelijk uitkeert. Ze zullen je dus een voorstel doen en het zo laten lijken dat het echt niet anders is en kan als dat zij zeggen.

Maar als het goed is moet je accoord gaan met het voorstel dat zij doen.
En daar ligt jouw kans dus.

Je gaat niet accoord.

Ga niet accoord en vermeld er bij waarom jij niet accoord gaat en wat jij wel een redelijk bedrag vind wat je zou moeten krijgen.
Vervolgens zal de verzekering die verhaal in overweging nemen en een 2e voorstel doen. Waarschijnlijk niet veel hoger dan het eerste voorstel.

Als je dit nog steeds te laag vind, dan ga je weer niet accoord, weer ga je uit de doeken doen waarom jij vind dat de vergoeding jouw verlies niet dekt.

Als je geluk hebt komen ze met een 3e voorstel, veel beter als dat wordt het niet meer maar is waarschijnlijk toch een paar honderd euro meer dan wat je nu geboden is.

Succes!

Dingen waarvan je een rekening hebt en binnen aanzienbare tijd is
aangeschaft krijg je voledig vergoed. Als je zaken hebt waarvan geen
rekening is gaan ze een schatting op maken.
Als je daar niet mee accoord gaat, dat mag, maar dan moet je alles
gaan aantonen. Zo zijn ze dan ook weer.
In mijn geval was dat on-intressanter omdat het anders een onbegonnen
zaak was geworden.

En nee ik heb geen rechts bijstand, ik ken genoeg (in mijn ogen)
betere advocaten die ik ook gratis kan raadplegen.

Echt enorm k*t dat iemand je dit geflikt heeft.

Nog een tip: als je lid wordt van de Nederlandse Toonkunstenaars Bond (ongeveer 20,- per maand) kun je bij hen een speciale instrumentenverzekering afsluiten. Deze verzekert je spullen ook tijdens optredens - dit in tegenstelling tot een inboedelverzekering. Ook heeft de NtB mensen in dienst die je helpen bij auteursrecht aangelegenheden. Altijd handig als Michael Jackson weer eens begint te klagen dat je een nummer van 'm hebt gejat.

Deze verzekering is dus echt bedoeld voor mensen met een flinke studio en die ook vaak on the road zijn..

Back