Hoge resolutie 303,808 & 909 foto gevraagd :):)

jwiering

Stamgast
Hey mensen,

ik ben onlangs verhuisd en wil mijn huisje een beetje decoreren met het drietal heilige Roland's. Ik ben van plan een 303 een 808 en een 909 ingelijst aan de muur te hangen, nu heb ik echter een probleem omdat ik jammer genoeg niet in het bezit ben van deze en dat de foto's op internet van een zeer slechte resolutie zijn..Zou een van jullie mij kunnen helpen met wat hoge resolutie foto's?
De camera hoek het liefste zo dat hij er echt recht onder ligt dus dat ik 'm rechthoekig in kan lijsten en bv de 808 geen perspectief vertoond dus dat hij aan het einde niet kleiner is dan aan het begin (Duh :P)..Ik hoop dat een van jullie mij kunt helpen, ik heb al menig foto gevonden op het forum maar daar staan smurfen en dergelijke op :P

Ik hoor het nog wel

Bij voorbaat dank :D

Je hebt geluk :D
Ik heb een mooie Nikon D80 en een 303 en 808 en nu komt het...
ook een 909 :okdan:
Ik zal wel ff fotos maken voor je. Ik heb vd week weer een liveset dus dan zal ik ze wel ff op de kiek zetten voor je.
Als je ff een PB stuur naar mij met je email adres erin dan stuur ik rond as maandag die foto's naar je op.

hee dat ken ik ergens van

Attachments

• junk808.jpg
    junk808.jpg
    28,5 KB · Bekeken: 95
Laatst gewijzigd:
Dr Dre zijn die fotos van jou? of is t alleen de web space?

mag ik die fotos in een andere thread gebruiken?

Dr Dre zijn die fotos van jou? of is t alleen de web space?

mag ik die fotos in een andere thread gebruiken?

je wilt het organische materiaal ...even copy fotoshoppen en plakken in de threat naar je keuzen succes

Hey!

Bedankt voor de reply's, echter zijn de sites niet meer online dus heb ik er helaas niet de benodigde foto's vanaf kunnen halen...Zouden jullie mij toch op een of andere manier aan de foto's kunnen helpen? Ik heb er eentje gevonden van een 303 (via een vriend die zelf een foto heeft gemaakt :) *lucky bastard*), nu heb ik alleen nog de 808 en de 909 nodig (volledig erop, van boven, zonder aparte hoek of iets dergelijks). Kunt iemand mij hier op dit moment aan helpen :D?

:D Die foto van die 303 is zeer zeer netjes, nu alleen nog zo'n soortgelijke foto van een 808 en een 909 en mijn huisje gaat er perfect uitzien :okdan:

Back