Schoonhoven op GoogleEarth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Weet iemand waarom Schoonhoven voor het grootste deel op de maps.google.nl site onduidelijk is gemaakt?

Wout

Er heeft daar iemand klacht ingediend omdat zijn privacy geschonden is :)

Maar serieus, volgens mij heeft het met militaire installaties te maken

ik kan me nauwelijks voorstellen dat Schoonhoven dat soort installatie's heeft staan, wel een boel lekkende batterijen op een zolderkamertje misschien..

Militaire installaties, meestal wel, maar in Schoonhoven?
Grappig is wel, wat dat scramble-en aangaat, dat als je Den Helder en de marine wil zien, dan is zelfs een binnenlopend schip gescrambled, terwijl in de VS (Norfolk - Virginia) de atoomonderzeeschepen gewoon te zien zijn in close-up :)

Maf...

Wout

Het is de hele nieuwbouwwijk Schoonhoven Noord. Bijna 4/5 van het stadje

Wout
.
Ik zag het ja, dit zaakje stinkt..

Schoonhoven ->

attachment.php

Attachments

• schoonhoven.JPG
    schoonhoven.JPG
    135,4 KB · Bekeken: 85
Geen politiek hier op SF.

Hee.. Zolang ik denk dat er veel zolder studio'tjes staan is het ontopic.. :D

ff Googlen dan maar.

SATCOM
Het NATO Satelliet Grondstation huisvestte het SATCOM Schoonhoven en was van 1972 tot 2004? een verbindingsstation binnen het Geallieerde Commando Noord dat onder de verantwoordelijkheid viel van het Regionaal Hoofdkwartier Allied Forces North Europe, RHQ AFNORTH, te Brunssum in Zuid-Limburg.

Het 'gebouw' (Opweg 76, Schoonhoven) was eigendom van de NAVO en ligt op een terrein van het Ministerie van Defensie. De antenne in Schoonhoven heeft een doorsnee van twaalf meter. Hij was het belangrijkste knooppunt in het data- en spraakverkeer van de NAVO-staten in Noord-Europa. Achttien vaste medewerkers zorgden er binnen de bal voor dat de antenne 24-uur per dag operationeel was.

Audio! Dus nog steeds goed voor SF.

Attachments

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    102,1 KB · Bekeken: 92
Bericht door een moderator:
Inderdaad geen politiek of maatschappelijke kwesties hier op het forum. Daar bestaan legio andere interessante fora voor.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back