Wat een gezeur soms in threads!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
Sorry hoor, dit moet me even van het hart, maar soms wordt er toch zo .. negatief.. gereageerd op een oprechte vraag van iemand. Ik vind het echt stijlloos. OK, ik zelf [Marcel] reageer wel eens hoogdravend, te bijdehand of misschien te intellectueel of zoiets, maar ik bedoel het niet persoonlijk, en ga nooit zo flauw doen!...
geef alsjeblieft gewoon antwoord op de vraag, als je het antwoord weet. Velen zijn er om te leren! Laten we het leuk houden...

Hehe, bedoel je oa. m'n verhaal van vandaag? Ik heb de beste vent even een PBtje met opheldering gestuurd.
We zijn allemaal menselijk hoor, da's helemaal niks mis mee. Maar ik snap wel wat je bedoeld, ik heb het zelf ook wel eens. Met name het beoordelen van andermans threads.

Het is moeilijk als je een rothumeur hebt om je fatsoen te houden, ik bedoel je zult maar net je vriendin de deur uitgetrapt hebben (hebben wij geen last van ;) ) dan ben je niet helemaal OK. Of je synth is gevallen en de brokken liggen nog op de vloer. (Als je het laatste het ergst vindt dan mag je toch wel iets gaan afvragen.)

En over het algemeen ervaart men de communicatie via posts op een forum toch weer heel anders dan iemand recht in z'n/d'r smoel te kijken. En dat maakt het extra moeilijk.

Met een beetje respect....

Met een beetje respect....

... blijft het inderdaad leuk op het forum.
Reageer op een vriendelijke toon of in het geheel niet!

100% mee eens.

(Deze dingen gebeuren overigens op meerdere forums):stupid

Re: Met een beetje respect....

Re: Met een beetje respect....

Origineel geplaatst door Supernova
... blijft het inderdaad leuk op het forum.
Reageer op een vriendelijke toon of in het geheel niet!

100% mee eens.

(Deze dingen gebeuren overigens op meerdere forums):stupid

Je kunt dit soort dingen nou eenmaal niet altijd voorkomen op een druk bezocht forum, maar tot zo min mogelijk beperken kan wel...
Dat neemt niet weg dat iedereen natuurlijk wel vriendelijk en beleefd moet blijven, tenslotte komen we hier voor onze lol, niet om in de zeik genomen te worden!

Origineel geplaatst door Bahamut
dit forum is het netste forum dat ik ken

kejje nagaan! Yeah Yeah!

naast GOT, vind ik deze ook het lekkerst..
gewoon buiten dat het enorm aanvult , is het kwa gezelligheid ook niets mis.. dat komt denk ik omdat heir veel dezelfde ' soort' mensen zitten

Idd, andere forums hebben niet eens echte mods die overal op letten of het goed staat etc. Hier word er goed opgelet moet ik zeggen.

En idd, laten we het leuk houden...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back