Powercore registratie

virus

Ingeburgerd
Beste Lezers,

Ik heb een powercorekaart aangeschaft 2e hands nou heb ik wat plugins gekocht waaronder een virus powercore.
Nu wil ik deze installeren moet ik t activeren alleen geeft ie bij mijn powercore nummer dat het al in gebruik is.
Heeft iemand hier al ervaring mee en kan mij hiermee helepen.

Thnx,

Virus

Heb je plugs overgenomen van iemand of rechstreels besteld bij tcelectronic? Als je ze hebt overgenomen van iemand moet je dat vermelden aan tcelectronic zodat het account wordt overgezet op jouw naam. Uiteraard moet je wel de gegevens van die persoon hebben waar je de plugs van gekocht hebt.

ok dat heb ik wel maar ik kan hem niet bereiken.
wat zou je dan kunnen doen ik heb ook al support van tc zelf geschreven, maar nog niks terug ontvangen.

gr,

dennis

Hmm, wel hele slechte service op deze manier. Kan je ze niet eventueel bellen? Het kan altijd wel even duren maar niet langer dan 48 uur.

Laatst gewijzigd:
Ik zou niet weten waar ik naartoe moet bellen.

Bedankt voor de moeite Mario ik ga het gelijk even proberen.

gr,

Virus

Graag gedaan virus, succes ermee. Hoop dat je er wat aan hebt.

TC heeft normaliter wel een goede service hoor, ik had altijd wel redelijk snel antwoord....

Ik heb precies ook zo'n situatie gehad met een 2e hands PoCo, en heb eindeloos mail contact gehad met TC zonder oplossing. Toen besloot ik ze te bellen en meteen werd alles in orde gemaakt. Mijn ervaring is dus: bellen = sneller. Vraag wel naar degene die ook je mail heeft beantwoord, dan weet ie al een beetje waar het over gaat.

In mijn geval is er een nieuwe registratie code aangemaakt, en dat loste alles op.

Het is inmiddels opgelost via de telefoon idd.
Bedankt voor alle reacties heb er veel aan gehad.

Thnx,

Virus

Back