Ik heb vroeger veel met rebirth gewerkt (versie 1 en 2 zelfs gekocht destijds) en deze mp3 klinkt EXACT zoals ik me herinner.
Het is leuk dat het gratis is maar kwa sound wordt dit spul totaal overklast door de D16 en audiorealism plugins. Maar 10 jaar geleden was rebirth zijn tijd zeker vooruit (kwa functionaliteit dan want het was natuurlijk een emu van oude Roland bakken).
Ik zou er persoonlijk op dit moment niet echt meer mee willen werken.
En wat betreft de opmerking van Freddie Mercury over ïk ben 17 en heb geen/weinig geld". Tja, ik kocht destijds ook gewoon spullen, get of your ass and find a job....... Waar een wil is is een weg! Als je de hele zomervakantie werkt heb je echt wel een berg centjes bij elkaar hoor.
Voor echte sounds heb ik een TR909 en een x0xb0x maar toch vind ik rebirth nog erg leuk en goed klinken. Die audiorealism klinkt idd behoorlijk echt, maar dat scherpe blikrandje aan de overstuurde 303's in rebirth vind ik in dit geval best vet

Op m'n 17e werkte ik ook een vakantiemaand hard om daarna een mixer met midsweep te kunnen kopen, maar dat lijkt mij normaal.
!!!!!!

)