Korg Triton rack digital out vraagje

Catscan

Electronic sounddesigner
Mijn vraag is hoe kan ik het beste mijn korg digitaal aansluiten?

Ik ben er achter dat de spdif alleen op 48khz werkt.
Maar mijn systeem werkt op 44.1 en dat wil ik ook zo houden.

Kan ik de adat upgrade kopen en dan wel op 44.1khz werken.

kom er ff niet uit via de manual.

Waarom niet gewoon analoog gebruiken?

Adat kan ook wel hoor maar dat kost ook weer inputs. Of je moet nog een adat poort input over hebben.

Het punt is dat ik geen analoog inputs meer heb of ik moet het gaan patchen maar dat wil ik niet.

Adat wil ik wel maar werkt dat ook op 44.1?
Wie heeft hier ervaringen mee?

http://www.korg.com/gear/info.asp?A_PROD_NO=EXBDI

En zo te zien werkt die alleen op 48khz. En op de expansie zie je ook geen chippie die het evt zou resamplen naar 44.1
Maar sommige adat aansluitingen kunnen dat ook wel. (mijn 01v96 iig wel) Of een digitale patchbay zou dat ook wel kunnen dacht ik.

Ha Bart,

Als je toch de Korg EXB-DI wilt: ik heb er hier een liggen, als nieuw in de doos met de instructies.

Komt uit de Triton Rack die ik zelf gehad heb, maar ik heb de DI uiteindelijk nooit gebruikt, ben bij analoog gebleven.

Kost 120 Euro.

(Heb ook nog het EXB-PCM03 Future Loop Construction boardje -ook als nieuw in doosje met papieren- samen voor 220 Euro.)

Pieter / conso

pb.....tx

Ha Bart,

Als je toch de Korg EXB-DI wilt: ik heb er hier een liggen, als nieuw in de doos met de instructies.

Komt uit de Triton Rack die ik zelf gehad heb, maar ik heb de DI uiteindelijk nooit gebruikt, ben bij analoog gebleven.

Kost 120 Euro.

(Heb ook nog het EXB-PCM03 Future Loop Construction boardje -ook als nieuw in doosje met papieren- samen voor 220 Euro.)

Pieter / conso

Ff lezen kerel.
Je kan het ook resamplen naar 44.1 als het moet.
Raak je meteen wat hoog kwijt door het anti-aliasing filter.
Triton heeft het hoog een beetje raar opgefokt waar ik persoonlijk op afknap.

Back