G
Guest
Guest
ben op zoek naar elektronische drums. ik ben na wat omzwermingen toch weer teruggekomen op de sequential tom, maar zou er ook graag iets lichters naast willen, analoge geluiden die ook te bewerken zijn.
ik dacht aan een simmons sds-8 of sds-800 omdat die relatief goedkoop zijn en toch uitgebreid te twesken. maar deze hebben geen hihat geluiden of zo hè? mam of vermona syncussion zou mooi zijn, maar is me niet vintage genoeg
en ik wil geen midi, maar iets dat ik met een trigger of gate signaal kan laten spelen. hoeft ook niet stepsequencer based te zijn. liever niet eigenlijk, dat belemmert me meer dan dat het me stimuleert tegenwoordig.
sds-5 of 7 hebben wel hihat en cymbal modules maar die zijn weer erg lastig te vinden, las ik. iemand een sds te koop, of een andere goede suggestie?
bedankt.
ik dacht aan een simmons sds-8 of sds-800 omdat die relatief goedkoop zijn en toch uitgebreid te twesken. maar deze hebben geen hihat geluiden of zo hè? mam of vermona syncussion zou mooi zijn, maar is me niet vintage genoeg
en ik wil geen midi, maar iets dat ik met een trigger of gate signaal kan laten spelen. hoeft ook niet stepsequencer based te zijn. liever niet eigenlijk, dat belemmert me meer dan dat het me stimuleert tegenwoordig.sds-5 of 7 hebben wel hihat en cymbal modules maar die zijn weer erg lastig te vinden, las ik. iemand een sds te koop, of een andere goede suggestie?
bedankt.
(Ben ook een plok man, boem is zo overdreven) Daarnaast heeft de Syncussion uit mn hoofd 9(!) Osc's, waaronder een wat zachte maar wel heel mooie optie "noise"