G
Guest
Guest
zo'n sds8 gaat prima samen met een 808, heeft die drumulator ook triggers?
4 x input, maar geen outputs (natuurlijk wel aparte audio outputs, kan je ook mee triggeren toch?!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zo'n sds8 gaat prima samen met een 808, heeft die drumulator ook triggers?
dan zou je t zeker niet erg vinden als die door je ruit heen vliegt?![]()

4 x input, maar geen outputs (natuurlijk wel aparte audio outputs, kan je ook mee triggeren toch?!)
ja joh, dubbel plezier. de pads wild eik sowieso graag voor de drumulator, ik wil indrummen eens gaan proberen. maar de sds8 is een leuke extra; kan ik die eens op mijn gemak uitproberen.

[ maglkvragen wat t ongeveer kost een set sds8 ? ]
opzich is al meer dan 200 schat ik so ,....
(sorry, kon het niet laten.inkoop of verkoop(sorry, kon het niet laten.)
beetje onbehoorlijke vraag ron.
(was deze vergeten, ik lig er namelijk niet wakker van.inkoop of verkoop(sorry, kon het niet laten.
beetje onbehoorlijk vraag ron. ebay was 77 pond (zaterdagmiddag in europa met een bleek zonnetje, altijd goed) maar verzending vanuit engeland kost nog eens 70 pond. alles bij elkaar dus 190 euro moeten paypallen.
en nu maar afwachten in wat voor staat het is. de sds8 zou in ieder geval helemaal in orde zijn en is volgens mij in goede staat echt wel 180-200 waard.
weet iemand hoe die kick pad werkt? hoort daar een pedaal bij, of moet je er gewoon tegenaan schoppen?!

inkoop of verkoopweet iemand hoe die kick pad werkt? hoort daar een pedaal bij, of moet je er gewoon tegenaan schoppen?!

,
weet iemand hoe die kick pad werkt? hoort daar een pedaal bij, of moet je er gewoon tegenaan schoppen?!
Als je een lange penis hebt,laat jem gewoon uit je broek slingeren,dan raakt die de kick pad wel![]()
neuh, wel dik. en het schijnt dat het daar om gaat.
Dunne triggeren niet?

neuh, wel dik. en het schijnt dat het daar om gaat.
misschien zit het er gewoon bij, dat pedaal. ik zal wel zien wat er uit de doos komt. was sowieso niet van plan dat te gebruiken, alleen de 4 tom pads.

zo zie je hem weken niet en dan is ie er ineens weer.
volgens mij heb jij op keyword 'penis' zitten zoeken.![]()

wat je ook kan doen is die kick pad omvormen tot zitje,je was toch opzoek naar een zitje dacht ik?, je monteert hem gewoon horizontaal,en gaat er op huppelen terwijl je drumt,als je hard genoeg kan farten zal die mischien ook wel te triggeren zijn,gewoon opletten dat je niet in je broek doet dan![]()
Kijk eens een paar posts naar boven. Maar blijkbaar verspilde moeite want meneer weet het niet eens meer![]()