Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik erger me dan ook enorm aan topics als deze.

Naja, voor jou blijkt toch maar keer op keer dat topics als deze een mooi podium zijn om te vertellen hoe goed jij wel niet bezig bent he.
![]()
Ik denk serieus dat er een beginners onderdeel moet komen waarin alle beginners treads en tips/links in staan
Hey wat is die synth voor die AKAI S5000 of wat het dan ook is?
Een AN1x of Matrix ofzo?
Ik vind het idee van Niel ook een strak plan.
Alleen krijg je de beginners ook zo ver dat ze daar eerst gaan kijken?
Of iets doen afhankelijk van het aantal totaal posts wat iemand heeft.

Dan moet je als nieuweling maar alle nieuwkomers een "welkom" sturen en je aantal posts gaan zo de lucht in. Of eendert wat gaan posten. Leuk voor de kwaliteit...
Lijkt hier binnenkort nog op een klassesysteem
![]()
Ik vind de manier waarop er op een thread als deze wordt gereageerd ook niet heel netjes. Mensen vallen hier over elkaar heen door een newbie er op te wijzen dat talent het belangrijkste is om een goede productie neer te zetten. Of er wordt te pas en te onpas geroepen dat het niet netjes is om warez te gebruiken. Sorry mensen, maar dat zijn echt gewoon afgezaagde cliche's waar niemand iets mee opschiet. Net zo goed forumvervuiling IMHO.
Maar op zich is een beginnershoek wel een goed idee voor alle vragen die je ook binnen 10 sec via google kunt vinden.
De ervaren mensen hier weten wel dat het antwoord op deze vraag niet bestaat, of minstens een leerproces is dat vele jaren duurt. Je blijft altijd beginners houden die dat niet door hebben en dus toch maar nietsvermoedend deze 'domme' vraag gaan stellen. Dat hoort bij een forum als dit, of je nou een beginnershoek hebt of niet, maakt weinig uit denk ik. Er zijn altijd mensen die vragen stellen voor dat ze verder hebben gekeken dan hun neus lang is.