Geen idee welke stijl het is. Ben er niet zo goed in om namen te geven aan bepaalde tracks.
Maar goed, weer begonnen met een nieuw project. Ik zit nog een beetje in het begin stadium, maar wilde toch alvast wat laten horen en misschien wat tips krijgen.
Ik vind het al erg goed klinken. Je hebt het over een beginstadium, wat mij betreft ben je al een heel eind met deze track. Ben benieuwd wat je nog allemaal van plan bent dan...wellicht inderdaad vocals toevoegen maar daarin kan ik je geen tips geven.
Klinkt inderdaad erg lekker. Soms kan je 'em denk ik nog wel wat harder laten vallen, bijvoorbeeld bij de intro van de bas. De opmaat is heerlijk maar wordt daarna wat overstemt door de woeshes, misschien daar wat meer contrast in aanbrengen. Melodietje vind ik ook net wat te karig voor een heel nummer, deze misschien wat uitbouwen, of - zoals geopperd - een zangeresje inschakelen. Ben je er ook Voor de rest complimentz, mooi geluid, verzorgd arrangement etc
Bedankt voor alle reacties. Klinkt over het algemeen vrij positief. Ga de track dus zeker afmaken. Weet alleen op dit moment nog niet helemaal wat ik met de track verder ga doen.
Errug lekker!
Uit commercieel oogpunt kan je er idd een zanglijntje overheen gooien ofzo, maar ik vind 'm zo ook al meer dan goed. Misschien wat voor een rmx.
Al met al overstijgt deze track het niveau van de gemiddelde SF'er aanzienlijk. Bukken maar, hier komt de veer...
niet teveel meer aan toevoegen, anders wordt het te gecompliceerd.....op deze manier werkt ie namelijk op de dansvloer!
als ie te ingewikkeld wordt denken mensen; ja, doei, ik ga bier halen....nu blijven ze plakken op t vloerke, en lekker doordansen...
beetje sidechainen hier en daar om hem meer te laten pompen en zuigen...
daarna gewoon opsturen naar size records (van steve angello)....durf je te verwedden dat ie um uitbrengt...
Errug knap ! Maar deze track vraagt idd om een vocal. Als je een passende melodielijn voor vocals weet te verzinnen die echt als een 'hook' door deze track snijdt, dan heb je een clubtrack met potentiëel !
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.