track edp: iets vaags

EDP

elke dag pannekoeken
ben er al een tijdje mee bezig geweest duurt maar 50 sec. en ik weet niet of ik er mee doorga maar hij klinkt toch wel bizar. iig ik weet niet wat voor soort stijl het is.

nou ja luister zelf maar en oordeel zelf, hij is dus niet af en stopt abrubt.

voor geluid klik hier

Lekker hoor!
Pleur er een vette beat onder a'la Prodigy of gewoon een lekkere Breakbeat,een rauwe synth Lead verf je haar blauw maak met gel wat punten en roep wat aggresiefs door de Microfoon en Voila gaan met die banaan
:okdan: :kroon: :okdan: :kroon:

Gaaf man *D gooi er een lekkere vage lead over. Wat zeggen ze nou in die sample? "Bappiete bappiete"?

Origineel geplaatst door wesko
Gaaf man *D gooi er een lekkere vage lead over. Wat zeggen ze nou in die sample? "Bappiete bappiete"?

:)

er wordt eigenlijk niets gezegt wat jij bedoeld is, geloof het of niet, een tr909 hihat

Iets als vaag ervaren is nogal subjectief ja. Ik heb nogal veel naar Aphex Twin enzo geluisterd de laatste tijd dus dan is niet snel iets vaag meer

Origineel geplaatst door 6 trak
ik vind 'vaag' nogal mee vallen ;)

nou ja niet zo moeilijk doen over een woordje:) vaag is min of meer een stopwoordje van me.

maar vaag in dit geval bedoel ik mee de manier hoe het tot stand is gekomen.

want ik heb eigenlijk nog wel vagere dingen gemaakt in mijn leven

Ik vind dit echt iets voor onder een (trendy) reclame.

Klinkt zeker niet verkeerd.

Origineel geplaatst door EDP
want ik heb eigenlijk nog wel vagere dingen gemaakt in mijn leven

Leuk om eens een nummer te maken op een 5-toetsen-tellende kiddy-piano :) Die Avatar blijft cool!

bij de 20sec begin je die break wat weg te filteren, welke pluggo heb je hiervoor gebruikt, als het een pluggo is.. ?

Origineel geplaatst door krz
bij de 20sec begin je die break wat weg te filteren, welke pluggo heb je hiervoor gebruikt, als het een pluggo is.. ?

o dat is het eerste gedeelte (voor de break dus) als loop ingeladen in exs24 en daar de 24 db fat filter van

Back