Wat zou je doen met.. 25 miljoen?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Oh ja en zoveel mogelijk stukken oerwoud opkopen waar ik een paar boomhutten kan bouwen (en evt een klein studiootje!)

Zullen ze daar leuk vinden...

_44701421_pixw.jpg

Ik, ik zou een SH101 kopen. Die wil ik al zo lang, maar vind ik te duur. Verder weet ik 't niet. Een huis ja, of 2 of 3, en een auto, een vliegtuig. En een ezeltje. En een kersen wafel.

Zullen ze daar leuk vinden...

_44701421_pixw.jpg

Ik, ik zou een SH101 kopen. Die wil ik al zo lang, maar vind ik te duur. Verder weet ik 't niet. Een huis ja, of 2 of 3, en een auto, een vliegtuig. En een ezeltje. En een kersen wafel.

.
Idd, bijvoorbeeld dat stuk oerwoud, maar dan laat ik die gasten lekker met rust! Die hebben niets aan het virus dat we verspreiden.

Ik zou een tank kopen en naar het Binnenhof rijden, Balkenende uit z'n torentje zetten en een militaire coup plegen.

Ik zou een niet te groot vrijstaand huis kopen (5 ruime kamers). Daarna misschien een paar kleine dingen voor in de studio, denk dat ik voor zo`n 15.000 à 20.000 wel klaar ben.

Voor de rest laat ik een accounted een berekening maken dat ik tot aan mijn dood een maand bedarg van 2.000 euro heb (inclu. de oplopende inflatie tot die tijd) zodat ik de rest van het bedrag kan spenderen aan mensen in de wereld die het echt nodig hebben.

Ik zou de rechten van alle kutnummers opkopen en promotie voor de CD's met kutnummers maken. En uiteraard singels ervan uitbrengen en allemaal opkopen zodat elke week de top 5 van de MegaTop50 uit kutnummers bestaat.

All of the above...

Wat ik zou doen.....
-miljoen of 10 vast en daar maandelijks de rente als 'salaris' van laten uitkeren.

Dat zou een maandsalaris opleveren van 33.333 euro bij 4% rente. Kan me niet voorstellen dat je je vrouw dan nog hoeft te "overtuigen."

- Een Fokker 50 huren om met wat synthforumleden naar de Messe te vliegen volgend jaar.

Enkel een Fokker 50? Zo'n grasmaaier? Denk dat je met een CRJ hogere ogen scoort... Toevallig is dit exemplaar van vriend van me... Als jij de kerosine betaalt is er misschien wel wat te regelen...

:D

attachment.php

Attachments

• VP-BCL.jpg
    VP-BCL.jpg
    268,9 KB · Bekeken: 88
Mijn vrouw houdt erg van haar werk, begint binnenkort weer met een opleiding, dus daar heb ik nog wel een dobber aan.

Ik heb een zwak voor de Fokker 50 en het wordt mijn dag dussse.....;)

Het jaar daarop ga ik waarschijnlijk met m'n eigen kistje. :D

Oh ja.....een tafelvoetbal....die wil ik dan ook.

Ik denk dat het dan een boot wordt met een studio in, op de atlantische oceaan is volgens mij nog nooit een plaat gemaakt;)

een leuk discoteekje in de buurt beginnen, is er ook eens iets bij ons in de buurt te doen:P

Wat dan nog over blijft is voor mijn famillie;)

Helaas ben ik geen 18 dus kan ik nog niet meedoen:P

Een Hummer kopen om vervolgens dagelijks de slagboom aan de poort op mijn werk er uit te rijden.
Tot het moment dat ik de zak krijg.
Dan zien we wel verder :)
Hier zijn ook andere methoden voor... PB me maar!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back