[Old-Skool Beats & Breaks]

HEXAGON

Gedeactiveerd account
Meer all in MPC stuff.

(nu)Retro Break-Beats track jaaaren geleden gemaakt,zonde dat die nooit gereleased is geweest want hij is goed,al zeg ik het zelf..

Dan maar gratis sharen..

Attachments

• Definition Of A Track.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 79
2 share shows u care 8o)

Prachtig nummer!

Dat zou kunnen,in ieder geval,mooi dat jem goed vind!

Hierbij nog iets leuk,veel samples gebruikt van Meat Beat Manifesto

Haast onherkenbaar klinkt als een agressieve perverse remix van 'Strap Down' ,maar hij is wel heel goed gelukt (op de mixing na ,..op een studiomaster desk lol)

Attachments

• Out Of Control.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 87
Zo dammm, das nog eens dope Oldskool breakbeat shizzle :okdan:

Edit: O jah van Out of control net iets lekkerder dan Definition.... minder monotoon ofzo :)

Ook heel vet ja, doe je dit voor de kost?

doe je dit voor de kost?

eeh,neen ni echt,dit was maar voor de fun ,dingen zijn ook al 8 of 9 jaar oud ondertussen (wat gaat de tijd snel en wordt ik oud zeg)..(jouw spul klink wel pro moet ik zeggen anders..ik heb hier ook wel nog ander top hip-hop spul gehoord van andere leden,waar ik nog geen bericht heb gelaten)

Nog een Typische all MPC old-skool flavor break-beat track @ lower tempo deze keer.

zit een sample in van een bekende tennisspeelster,dacht dat het deze was met haar muizen gezicht was,weet haar naam niet meer. lol :D

(de mixing/sound is nog even crappy,maar het heeft wel iets eigenlijk.

Attachments

• Just Feels Good.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 83
Klinkt lekker hoor, ik vind de derde het lekkerst (afgezien van de afmix).. daarna de eerste en de 2e vind ik het minst goed (maar ook wel lekker). :) Met welke MPC is het precies gemaakt?

Ja die mixing is een echte ramp.. ik had kort daarachter een Tascam 3700,en wat een verschil

MPC was 2000 of 2000xl weet het nu niet meer zo

de 'lead' sounds op de 3de is van kurzweil K2500 (preset kut sound overdreven overdrived in die studiomaster,daarvoor was die wel 'goed')

eeh,neen ni echt,dit was maar voor de fun ,dingen zijn ook al 8 of 9 jaar oud ondertussen (wat gaat de tijd snel en wordt ik oud zeg)..(jouw spul klink wel pro moet ik zeggen anders..ik heb hier ook wel nog ander top hip-hop spul gehoord van andere leden,waar ik nog geen bericht heb gelaten)

Nog een Typische all MPC old-skool flavor break-beat track @ lower tempo deze keer.

zit een sample in van een bekende tennisspeelster,dacht dat het deze was met haar muizen gezicht was,weet haar naam niet meer. lol :D

(de mixing/sound is nog even crappy,maar het heeft wel iets eigenlijk.
Het begint haast afgezaagd te klinken maar so be it, deze is ook zeer fijn.
Ik pro? Bedankt, maar nee niet bepaald, ik verdien geen droog brood met muziek en misschien is dat wel het beste ook.

Gezien we goed bezig zijn (met ul'den dan toch lol) nog 1,'beter' gemixt behalve spijtig van die scheurende vocal samples erin :D

alles MPC,pianos = K2500

Attachments

• The Sound Of....mp3
    3,4 MB · Bekeken: 76
More MPC2000xl fun
lekkere beats met samples van dee-lite,en de tweede is rockabilly op beats ,high speed dan lol

suuuuuper crappy sound :D

Attachments

• Ready To Let You Dance.mp3
    3,5 MB · Bekeken: 86
  • Watch Up!.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 89
More MPC2000xl fun
lekkere beats met samples van dee-lite,en de tweede is rockabilly op beats ,high speed dan lol

suuuuuper crappy sound :D
Dat ik de straycats nog op het forum mag horen, prachtig...

heb nog MPC werk van de 90's gevonden op een oude Masters CD

Dus ik post em maar erbij:

Hierzo

Back