super bassstation wegdoen of niet

Otlen

Lid
Hallo,
Ik heb mijn super bassstation te koop staan en bijna verkocht. Maar ik zie die dingen niet vaak voorbij komen, noch op MP, noch hier op SF en noch op ebay. Moet ik hem dan wel verkopen? Als ik een keer spijt krijg is de kans klein dat ik hem nog ergens vind. Normale bassstation-rack zie je vaker voorbij komen.
Wat moet ik doen?

Ik zou 'm houden. Zit een cv/gate op, fijn geluid, hendig aantal geheugens, 1 unit dik en iets van 10 cm diep, zit net in de weg. Heb ik de mijne niet in een vlaag van verstandsverbijstering aan jou verkocht? Of was dat die A-station, ook al zo'n bak om (van) te houden.

Ik zou 'm houden. Zit een cv/gate op, fijn geluid, hendig aantal geheugens, 1 unit dik en iets van 10 cm diep, zit net in de weg. Heb ik de mijne niet in een vlaag van verstandsverbijstering aan jou verkocht? Of was dat die A-station, ook al zo'n bak om (van) te houden.
Dat was de a station. Lekker ding hoor.

als je m niet gaat missen kun je m verkopen. als je m bijna niet gebruikt is het het te overwegen om m weg te doen. als je dan iets soortgelijks nodig hebt, ga je het geluid of het apparaat missen? is het geld of de ruimte een issue?

wat impulsiever en minder doordacht kun je ook iets te koop zetten, om bijvoorbeeld langzaam op te stappen richting se1x o.i.d. :eureka:

soms moet je risico's nemen om iets nieuws te kunnen bereiken. tenminste zo werkt dat in mijn geval dan weer.

als je m niet gaat missen kun je m verkopen. als je m bijna niet gebruikt is het het te overwegen om m weg te doen. als je dan iets soortgelijks nodig hebt, ga je het geluid of het apparaat missen? is het geld of de ruimte een issue?

wat impulsiever en minder doordacht kun je ook iets te koop zetten, om bijvoorbeeld langzaam op te stappen richting se1x o.i.d. :eureka:

soms moet je risico's nemen om iets nieuws te kunnen bereiken. tenminste zo werkt dat in mijn geval dan weer.

juistem ! :halleluja

... te koop staan en bijna verkocht...

:frons: lekker lullig voor de bijna koper als je nu ineens terugkrabbeld.

..en nee, ik ben niet die bijna koper.

idd,
maar klinkt die VST versie niet ongeveer 't zelfde ???

Is al lang verstuurd... te laat om spijt te hebben dus. Ik zie wel hoe het leven is zonder superbassstation ;)

:D Okee dan, niks gezegd dan..

Tip: gewoon niet meer aan denken; richten op ander gear.

succes :biertje:

Back