Melodie aan het maken, bestaat al?

demian

Ojee
Joo..

Ik ben bezig aan een nieuwe track maar ik heb zo het gevoel dat ik een melodie aan 't jatten ben. Is dit iets wat al bestaat? Want da mo'k nie hebben..
Ik bedoel dus waar de leadpartij invalt.

www.ali-d.nl/mp3/alt+tab.ogg

thnx. :)

Het klinkt een beetje als Moby maar of het direct gejat is durf ik niet te zeggen. gejat dan wel hetzelfde!

Klinkt inderdaad een beetje als moby.. Nou mooi, ga ik er weer lekker mee verder. :)

Klinkt inderdaad een beetje als moby.. Nou mooi, ga ik er weer lekker mee verder. :)
Moet je zeker doen, nog 10 van dit soort nummers en ik koop je album:okdan: :P

Ik vind het niet echt klinken als moby, maar dat terzijde. Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat een dergelijke melodie wel vaker is bedacht en gebruikt, maar ach, dan is 'ie nu weer net iets anders toegepast dus ik zou gewoon doorgaan als ik jou was. Als je je bij alles dat je maakt afvraagt of iemand anders het al eens heeft gedaan dan beland je telkens in een lange zoektocht, en als je maar lang genoeg zoekt vind je vast wel iets dat er op lijkt en kun je je idee weggooien en opnieuw beginnen. Maar dat lijkt me geen motiverende werkwijze...

Ik vind het wel een beetje typisch gemixt. Heel veel hoog, vooral sublaag, maar midden? Neuh.

Back