Videopac - 31 - Musician.

Ik heb enkelt de videopac in box inc een paar games met boekjes geen nr 31 maar iemand zou mij een pb stuuren over zn nr 31 card die had een vriend van hem nog wel.Maar als ik er niet te snel aan ken komen ga ik die videopac wel weg doen. 100 euro is zn card nr 31 waard:biertje: :biertje: biertje vind ik wel heel erg veel ik weet hoe het progamma er uit ziet staat op de poster die org in de doos zit :)

Hmmm....... Videopac!!! Was dat niet met 'houwele henkie' :confused: ?

Origineel geplaatst door mario
Hmmm....... Videopac!!! Was dat niet met 'houwele henkie' :confused: ?

Inderdaad... Pickaxe Pete :)

Heb jij die nog, die cartridges met die switches? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

nee....ik hield me niet aan de regel dat als je een cartridge er uit trekt je eerst de spanning er van af moet halen...Dus pang en hij deed het niet meer...maar ja....Ik was wel de stoerste uit de straat met mijn cardridge...Ik sprak Stefan Robbers gisteren en hij zij dat ie meer dan 1000 spellen heeft en 200 (of 20...)consoles...Daar was ik wel even stil van.Hij zij ook dat de amerikaase releases met boardgames en zo er bij het zeldzaamst zijn.....

Origineel geplaatst door south
Heb jij die nog, die cartridges met die switches? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

nee....ik hield me niet aan de regel dat als je een cartridge er uit trekt je eerst de spanning er van af moet halen...Dus pang en hij deed het niet meer...maar ja....Ik was wel de stoerste uit de straat met mijn cardridge...Ik sprak Stefan Robbers gisteren en hij zij dat ie meer dan 1000 spellen heeft en 200 (of 20...)consoles...Daar was ik wel even stil van.Hij zij ook dat de amerikaase releases met boardgames en zo er bij het zeldzaamst zijn.....
Ik zag gisteren Stefan de Hoogste Tijd binnen lopen met iemand. Ik kwam toen net uit de LaFolie. :)

Stefan is een groot fan, dat weet ik. Bij de vorgie synthforum meeting stonden ook twee consoles van Stefan en ik geloof dat in de hoogste tijd die dingen ook van stefan zijn. Een keertje in tivoli bij de acid junkies kon je ook op het VJ scherm videopaccen. :)

hmmm, toch weer een overeenkomst tussen stefan en mij. Acid & ping/pong = Eindhoven!

En die board games... inderdaad. helemaal compleet zijn ze ook zo duur.. Met 10 overlays op je toetsen.. :)

Ik heb die 31 nu binnengekregen en het is echt bizar.
Franse manual, dat is wel duidelijk minder, maar zelfs mij lukt het om alles te kunnen programmeren. Heel simpel, heel bruut. Helaas kan ik hem niet syncen, maar in combinatie met een MPC moet er wel iets van te maken zijn. :)

Bedankt, maar met een franse lukt het ook. Heel ingewikkeld is het niet..

Back