GSM op je monitors

onzefree

synths are alive
Als ik met mijn speelgoed aan het spelen ben, wil mijn GSM wel eens lastig doen, iedereen kent deze nare beltoon via je monitors wel.
Nu vraag ik me af hoe slecht dit eigenlijk is voor je monitors? (of andere hardware) Ik weet wel dat het te maken heeft met de elektromagnetische golven en dat de monitors daarop reageren (ofzoiets) , maar is het schadelijk? Buiten dat het je muziek zelf niet mooier maakt?
Ik krijg soms zelfs "ontvangst" via mijn monitors, ook al krijg ik geen bericht of telefoon ( gemiddeld 2x in de namiddag), dit zal één of ander updatetransmissie zijn van het netwerk, weet ik veel, maar het stoort!
Het stoort, maar schaadt het?
Ciao.

je bedoelt die tik...tikketik...tikketik...?! ...kan geen kwaad geloof ik.

Ik krijg soms zelfs "ontvangst" via mijn monitors, ook al krijg ik geen bericht of telefoon ( gemiddeld 2x in de namiddag), dit zal één of ander updatetransmissie zijn van het netwerk, weet ik veel, maar het stoort!
Of bij de buren, ik heb het ook wel eens zonder dat m'n eigen telefoon gaat.

Ik denk niet dat het kwaad kan, het zijn gelukkig geen keiharde tikken*D

ik herken het ook.
trouwens als je je telefoon op het 3G umts netwerk laat aanmelden hoor je het niet meer, maar doe mij maar het vetrouwde gerikketik. :)

Of bij de buren, ik heb het ook wel eens zonder dat m'n eigen telefoon gaat.

Ik denk niet dat het kwaad kan, het zijn gelukkig geen keiharde tikken*D
Wel, de buren hebben geen gsm, en we hebben een alleenstaande woning zodus...
Het is steeds van mijn gsm, want als ik hem dan vlug van de monitors afhoud, dan vermindert het al.
Soms ligt mijn gsm dan net naast een monitor, en dan kan het wel eens pijnlijk luid rikketikken!

Wel, de buren hebben geen gsm, en we hebben een alleenstaande woning zodus...
Het is steeds van mijn gsm, want als ik hem dan vlug van de monitors afhoud, dan vermindert het al.
Soms ligt mijn gsm dan net naast een monitor, en dan kan het wel eens pijnlijk luid rikketikken!

Dan zet je de GSM toch uit als je gaat muzieken? Vroeger (voor 't GSM tijdperk) was men ook niet bereikbaar, en toen verging de wereld ook niet :D

Dan zet je de GSM toch uit als je gaat muzieken? Vroeger (voor 't GSM tijdperk) was men ook niet bereikbaar, en toen verging de wereld ook niet :D

Tjah, ik heb al eerder gehoord "waart ge weeral ni bereikbaar door die stomme muziek van u? Ge zout beter eerst fatsoenlijk leren spelen" ;{:gaap:.
Maar in het vervolg leg 'k hem wel op m'n bed ofzo, is ie al wat verder van mijn monitors verwijderd.

Tjah, ik heb al eerder gehoord "waart ge weeral ni bereikbaar door die stomme muziek van u? Ge zout beter eerst fatsoenlijk leren spelen" ;{:gaap:...

:D Waarop je kan antwoorden: "Ik had al veel beter gespeeld als ik niet steeds gebeld werd.."

Maar goed, 'k begrijp 't probleem.. ik voel me (ook) 'naakt' zonder GSM... triest eigenlijk..

Back