Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JV-1010 / 1080. Ze worden nog beter met een expansion erbij - Keys of the 60's/70's, maar die kost al de helft van wat je budget is.

Ik zou de GEM Equinox 61 eens uitchecken. Ik heb deze synth zelf ook. Naast een degelijke rompler haal je ook een leuk orgel in huis. De synth heeft een hele lekkere interface voor de orgelgeluiden. Je drukt op een DRAWBARS button en opeens werken de 8 faders als drawbars en heb je dedicated drukknoppen voor click en rotary effect slow / fast. Alle orgelsounds gaan door 3 fx processoren, namelijk rotary, reverb en overdrive/distortion. Sinds een paar weken heb ik mijn Equinox weer in regelmatig gebruik in een band / jam-setting en dat gaat heel lekker. Een Equinox kun je volgens mij tegenwoordig voor weinig oppikken.Eminent Unique 310...
Need i say more?![]()

Of een VA zoals K_Station.
Ben ik niet met je eens. NI B4 is bijvoorbeeld een schitterende vst. Prachige hammond sound en niet heel erg CPU intensief. Zeker een aanrader.
Ook een stuk flexiberel dan een rompler, waarbij je toch altijd vast zit aan het aanbod van het basis pcm materiaal.