rmx stylus met maar 1 kanaal op de mixer

SycoIllness

Stamgast
Ik werk met de stylus hier kan ik dus meerdere sounds in laden. Ik kan ook extra midi kanalen aanmaken maar hij zet al het geluid op 1 kanaal van mijn mixer in cubase 4. Stel ik haal 4 sounds uit stylus dan moet ik toch ook 4 kanalen op de mixer van cubase kunnen aanmaken??

In de mixer van Stylus kun je Out A vervangen door Out B of verder. Zo kun je alles uitsturen naar verschilende kanalan.

channel 1: out A
channel 2: out B
channel 3: out C

op deze manier krijg je 3 stereo channels in je mixer.

Ik merkte met GURU dat als je m als Instrument Track inlaad je geen extra outputs krijgt, als ik m in de VSTi rack laad (F11) kan ik daar voor "Activate All Outputs" kiezen... Misschien dat t met RMX ook zo werkt

Zoiets hoort toch in de handleiding te staan?

Ik merkte met GURU dat als je m als Instrument Track inlaad je geen extra outputs krijgt, als ik m in de VSTi rack laad (F11) kan ik daar voor "Activate All Outputs" kiezen... Misschien dat t met RMX ook zo werkt

Klopt. Je moet dus in je VST instrument rack (F11) de individuele outs activeren. Dat is met elke VSTi met multi out zo in Cubase 4. Je krijgt bij default maar 1 stereo uit geactiveerd. Het houd je mixer lekker opgeruimd en het scheelt ook vast een beetje CPU.

Back