"0 berichten" terwijl er wel berichten geplaatst zijn?

etaoin

Brodgar Tech
Hoe kan iemand die toch vrij duidelijk een bericht geplaatst heeft nog steeds op 0 berichten staan?

0berichten.jpg

Dat komt omdat de berichten in het nieuwe leden-gedeelte niet meetellen. En dat is weer gedaan, omdat sommige leden erg veel welkomsberichten plaatsten om hun aantal berichten te verhogen.

Zou je dan even mijn berichten daar weg kunnen halen?

Ik snap dat ik Fuse nooit meer inhaal, maar mijn top-10 positie is het enige wat me boeit hier.

... maar mijn top-10 positie is het enige wat me boeit hier.

Precies ! Het aantal berichten onder m'n picje is veel belangrijker dan het netjes welkom heten van een nieuw lid. (wat ik eigenlijk best een mooie gewoonte vind op dit forum)

:gaap:

Precies ! Het aantal berichten onder m'n picje is veel belangrijker dan het netjes welkom heten van een nieuw lid. (wat ik eigenlijk best een mooie gewoonte vind op dit forum)

:gaap:

het waren er precies 6666 toen ik keek, maar gauw ff posten :o

Waarom in vredesnaam, krijg je dan een waardebon?

pm3.jpg

Zo krijg je als je meer dan 1000 posts hebt de mogelijkheid om de PB's te lezen van leden met minder dan 500 posts. Daar hebben we al een hoop lol mee gehad hoor.

;) Je moest eens weten wat je kan als je 5000+ posts hebt bij leden met minder dan 1500 posts

:duivels:

..en moet je dan nagaan wat je als beheerder kan zien...

:erm: ..

"zoidy erkent z'n meerdere en kruipt naar een hoekje en moet aan het volgende fragment denken [klik] in foetushouding...."

Vroeger had je sterretjes onder je naam dacht ik of een kleur die veranderde aan de hand van het aantal posts of ik ben in de war met ander forum. Dan kon je nog als reden hebben om veel posts te hebben dat je er dan echt bijhoorde, maar omdat nu met welkomstberichten te bereiken is wel erg suf.

Op sommige fora geeft postcount status. Persoonlijk hou ik er niet zo van, voor mij is iedere post die ik maak een grafsteen voor het moment van tijdsverspilling dat ik ook had kunnen gebruiken om aan een briljante track te werken!

Vroeger had je sterretjes onder je naam dacht ik of een kleur die veranderde aan de hand van het aantal posts

inderdaad, dat was voor mij, DE reden om hier te posten, en toen schafte ze het zomaar af !!=(

Last edited by a moderator:
Ook jammer van de discussies over De Bruine Ster.

(trouwens)

Postcount is zinloos.

Zo krijg je als je meer dan 1000 posts hebt de mogelijkheid om de PB's te lezen van leden met minder dan 500 posts. Daar hebben we al een hoop lol mee gehad hoor.

Het riekt hier naar communisme. :P

Back