metatron
Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Geen last van… soms, als ik een filmpje start dan valt het een of twee seconde stil en dan gewoon gaan. Kan me geen leven meer voorstellen met reclame op Yt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De banners zijn momenteel onze enige, beperkte, inkomstenbron naast een klein aantal donateurs. Omdat onze spaarrekening langzaamaan aan het opdrogen is, zullen we binnenkort sowieso met de pet langs moeten komen.
Is het een idee om eens een overzichtje te maken van de globale kosten per - noem eens wat - jaar? Ik wil met alle plezier donderen, maar heb geen idee waar het over gaat.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Vreemd, ik gebruik Firefox en heb nog nooit reclame gezien. Hier niet, evenmin op YouTube.
Ouch, dat zijn flinke kosten voor een site als deze. Ik hoop dat jullie niet bij een Nederlandse partij zoals Versio of Transip zitten die jullie helemaal leegzuigt met bizar hoge en vooral oneindige prijsverhogingen.Zeker. We gaan waarschijnlijk een eindejaars-fundraiser te doen. Dat zal uiteraard met volledige transparantie van de kosten gebeuren. Zo uit mijn hoofd hebben we vrijwel alleen hostingkosten met een aantal gerelateerde diensten. Die belopen ergens rond de 2000 euro per jaar. We hebben altijd een spaarpotje gehad voor het geval dat maar daar zijn we bijna doorheen. De precieze details liggen bij onze penningmeester.
Overigens is er een groep leden die al langer maandelijks doneert. Deze week ook weer een nieuwe donateur. Zeer fijn!
Uiteraard zijn andere ideeën voor financiering welkom.

Precies de reden waarom ik tegen het ‘plempgedrag’ was van sommige, inmiddels verwijderde leden. Denk na voordat je dit forum gaat zien als een persoonlijk stukje internet waar je maar van alles op mag flikkerenOuch, dat zijn flinke kosten voor een site als deze..

Misschien is t veranderd, maar als je affiliate bij thomann wilt zijn moet je behoorlijk wat verkeer genereren. Zit met dit forum wel snor denk ik, maar heeft wel een plannetje nodig om te laten slagen.En wat @bombario oppert vind ik ook geen mis plan. Affiliate-links naar de populaire muziekwinkels zouden toch wat extra inkomsten kunnen opleveren. Misschien kun je zelfs de unieke URL-parameter voor de affiliate link automatisch injecteren op iedere externe (flitskoopjes)-link, zodat al onze gedeelde externe links affiliate links worden?
)Dit schreeuwt om een Synthforum-megafoon.Ik ben niet zo van de prulletjes; maar als het tegelijk nuttig/bruikbaar is, waarom niet...

sf stofborstel. Sf stekkerdoos. Sf noot toets stickers. Zo kan ik de C vinden.