Afgehandeld Kan eens iets gedaan worden aan al die reclame?

mstsfreak

Ouwe rot
Kan er niet eens iets gedaan worden aan al die reclame hier op synthforum? Dit is toch niet normaal meer: Er staat meer reclame in beeld dan iets anders en op je GSM is het vaker zo dat het hele beeld gevuld is met reclame. Zo gaat de lol er wel een beetje af hoor: :stupid:?

Schermafbeelding 2025-08-14 154317.png

Recent kloeg er nog iemand over. Als ik niet inlog is het nooit zo erg. Vreemd.

Even onderzoek doen naar een goede browser met add blockers en dergelijke doet wonderen.

Ja, die browsers gebruik ik ook maar tegenwoordig kan google/youtube wel moeilijk gaan doen als je op die manier kijkt.
Ik heb 't al 'ns gehad dat op een gegeven moment youtube clips niet meer speelden na een paar waarschuwingen.

Ja, die browsers gebruik ik ook maar tegenwoordig kan google/youtube wel moeilijk gaan doen als je op die manier kijkt.
Ik heb 't al 'ns gehad dat op een gegeven moment youtube clips niet meer speelden na een paar waarschuwingen.
Voor YouTube gebruik ik tegenwoordig LibreWolf Browser, helemaal klaar met die kudt reclame. Maar helaas werkt die browser dan weer niet op mijn iPad (en sommige features van de YouTube app zijn dan ook wel weer fijn). Ik wil best betalen voor YouTube, maar niet zo’n belachelijk bedrag en al helemaal niet voor slechts een stelletje infrastructuur facillitators.

Recent kloeg er nog iemand over. Als ik niet inlog is het nooit zo erg. Vreemd.
Vorige week logde ik niet in en de reclame op de telefoon was zo erg dat ik de inlog functie niet zomaar te zien kreeg. Best irritant

Nou en? Moet je eens de JijBuis proberen, betalen om van die blijebiefstuktampondefensiereclames af te komen. Werkt bij mij als een SocialsDiseaseCondoom.

Ik ben al jaaaaaren betalend yt lid. Bevalt prima. Heb netflix er uit gekegeld, alweer. Zo saai

Bericht door een moderator:
De banners zijn momenteel onze enige, beperkte, inkomstenbron naast een klein aantal donateurs.

Omdat onze spaarrekening langzaamaan aan het opdrogen is, zullen we binnenkort sowieso met de pet langs moeten komen. Afhankelijk van het resultaat willen we dan inderdaad al die reclame gaan verwijderen.

Laatst gewijzigd:
stuur me n rekening en er komt een bijdrage van me vandaag.
Misschien kan de avatar dan n extra symbooltje krijgen, niet om mee te pronken, maar om andere mensen mee attent te maken op de optie. Ik was ooit donateur op n ander forum en dat extraatje in de avatar maakte wel n verschil (voor t forum)

Zie frontpage voor de bankgegevens en paypal van de stichting:

Stichting Synthforum Nederland:
IBAN: NL87 RABO 0135 2365 68
BIC: RABONL2U
Je kunt ook gebruik maken van Paypal.

Wellicht ook een Platinum membership, je mag dan onbeperkt cynisch reageren EN van elk draadje een theekransje maken.

gut god laat 't alsjeblieft zo

Voor YouTube gebruik ik tegenwoordig LibreWolf Browser, helemaal klaar met die kudt reclame.
Ik gebruik Brave voor YT.
Ik gebruikte ook Brave maar dan krijg je wel wachttijden voor een clip op youtube begint omdat de reclame dan geblokt wordt
ik gebruik Firefox en heb nog nooit reclame gezien. Hier niet, evenmin op YouTube.
Ik ben uiteindelijk ook weer terug bij Firefox met de adblocker en dan heb je geen reclame of wachttijd op youtube, da's wel zo prettig.

Back