Afgehandeld Kan eens iets gedaan worden aan al die reclame?

Vooral boeken gekocht! De handige boekjes met overschrijvingskaarten bestaan niet meer, nu krijg je ze in een envelop. Altijd spannend of ze wel komen. Heb al een keer hemel en aarde moeten bewegen, voor nieuwe overschrijvingskaarten. En onderwijl kun je je rekeningen dan niet meer betalen...

Ik vind het top om te zien hoeveel mensen nu al spontaan een donatie gedaan hebben. Een mooi kerstcadeau voor het Synthforum-team om deze bijzondere community financieel op de rails te kunnen houden. En heerlijk off-topic allemaal in deze reclame-thread! 😅

Laatst gewijzigd:
Ik wil wel een synthforum diy synth kit. Ik weet dat @demian mooie cases kan maken ;) Verder zijn er genoeg leden die wel een deel van een synth kunnen ontwerpen.

Wat voor synth moet dat worden? Een modular wellicht zodat iedereen zelf kan bedenken wat die bij wil dragen...?

Wat voor synth moet dat worden? Een modular wellicht zodat iedereen zelf kan bedenken wat die bij wil dragen...?
Ja, ik zou het wel op modulair in een behuizing houden maar dan moet je ook een poll erbij zetten dat als iemand een idee heeft dat mensen kunnen stemmen anders wordt het een zooitje.
Of je begrenst het en je zegt; dit en dit komt er in qua modules en kom maar met ideëen welke features er op en aan moeten zitten.
Misschien moeten we er een draadje over openen?

Laatst gewijzigd:
Het verdient sowieso een eigen topic, maar aan de praktische realisering zitten inderdaad heel veel haken en ogen. Vooral omdat iedereen er zijn eigen ideeën over zal hebben...

Een discussie over wat de SF droom-synth is kunnen we inderdaad sowieso houden. Ongeacht of die ook ooit gebouwd zal worden.

Leuk voor de luchtfietserij idd, maar gezien de trackrecord van eerdere gezamenlijke DIY projecten hier niet echt een realistisch idee om SF financieel te ondersteunen denk ik, want het meeste (voor zover ik weet 100% tot dusver) sneuvelt al voor het van de tekentafel kan komen.

Er zijn wel leden die goed werkende zelf ontworpen modules of synths bouwen, maar die doen dat voor zover ik weet helemaal zelf.

Back