Startrek Enterprise ????

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
WAAROM ook alweer??

Die kun je op DVD in de USA bestellen hoor.

Maar dacht dat hier niet zoveel trekkies zaten.
Denk dat je dan beter naar de treksites kunt gaan voor dat soort meuk.

ik ben startrek fan maar geen trekkie :)
ben ook wel benieuwd naar de nieuwe series, echter ik vind 't volkomen ruk dat het zich afspeelt in de tijd van voor captain kirk... maar goed ik hoop dat het ondanks dat nog een leuke serie is en dat ie snel naar nederland komt (zal wel niet), want ik heb nu wel genoeg herhalingen gezien

HELP!!

HELP!!

BEAM ME UP!!

'k Zit op 't verkeerde forum!!!:confused:

;) ;) ;)

Origineel geplaatst door oxoid
:doei: Hoi

hier maakte ik persoonlijk een beetje uit op dat het oxoid was waarmee je gepraat hebt senso...
of heb ik het nu mis?

beetje rare reakties op een vrij simpele vraag, en alleen omdat het over Star Trek gaat (?)

Als redelijk fanatiek trekkie verzamel ik de nieuwe serie natuurlijk ook. Die wordt gewoon verkocht in NL, en ze zijn nu al bij 1.9 (1.10 verwacht ik binnenkort). De nieuwe serie is heel oke. Net ietsje minder dan Voyager, een stuk beter dan The next generation, maar Deep Space Nine blijft verreweg de beste serie. imho natuurlijk. :)

Origineel geplaatst door fuse
Die kun je op DVD in de USA bestellen hoor.

Het kan ook dichter bij de deur hoor , kijk eens op www.proxis.be . Dat is een gelijkaardige e-store, te vergelijken met bv een Amazon. Maar dan wat 'kleiner'. Ik heb net ff gezocht in hun DVD-gamma naar Star Trek spulletjes en daar zal je vast wel je gading in vinden.

BTW : Wanneer ik aan Star Trek denk, dan komen toch steeds de beelden van Captain James Tiberius Kirk en Mister Spock mij voor de ogen. (jeetje, ik wordt oud), geef mij maar The Original Series:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back