ADE 2008

Alex Omega

a.k.a Brainthief
Gaat er iemand nog iets doen op ADE dit jaar?

Ik ga zelf de Melkweg bezoeken op zondag...

Met Josh gabriel, Sander Kleinenberg en Deadmau5......

ja sander,

na zo'n week weet je wel dat je er geweest bent :D

de beurs is ook promissing. er komen veel platenbonzen etc. a good networking spot!

defected, godutch, eric morrillo, wink & steve bug, groove armada...

ik proef de kater al

Ik hoef eigenlijk helemaal niks te zien. Vindt 1 avondje op 1 lokatie wel genoeg. Dat netwerken en gepraat door zogenaamde belangerijke mensen zo snap ik niks van. Als je goeie muziek maakt heb je dat helemaal niet nodig.

helaas niet altijd Sander... zeker met de teruglopende verkopen in met name de pop en dance is het wel handig om mensen te ontmoeten. als je beginnend producer bent en je ambities liggen toch bij het uitbrengen van muziek zijn er nuttige panels etc om je te oriënteren.

en als je al mensen kent en spreekt is het juist cool iedereen in een x te spreken ipv bellen en mailen

tja das mijn mening (en nee, ik heb geen aandelen int ade ;)

ach, op ADE komen altijd wel een paar luitjes die je niet zo vaak in .nl ziet, das al leuk genoeg voor mij :)

Vorig jaar was ik naar Freakshow, extrawelt! jaar daar voor Funk D'Void.....
nu ga ik eens die deadmau5 tjekken, het kan of commerciele bende worden of
het wordt vetjes (denk ik)

helaas niet altijd Sander... zeker met de teruglopende verkopen in met name de pop en dance is het wel handig om mensen te ontmoeten. als je beginnend producer bent en je ambities liggen toch bij het uitbrengen van muziek zijn er nuttige panels etc om je te oriënteren.

en als je al mensen kent en spreekt is het juist cool iedereen in een x te spreken ipv bellen en mailen

tja das mijn mening (en nee, ik heb geen aandelen int ade ;)

Dan heb je de klepel toch niet helemaal goed hangen want je verdoed je tijd echt met dat soort onzin...netwerken lol En geloof me die dance bobo's zitten ECHT NIET te wachten om beginnende jongetjes en meisjes te ontmoeten (ja alleen om ze in het bed te krijgen misschien)...die dance bobo's staan daar ook alleen maar om zelf in de picture te komen... Kijk naar zo iemand als Sander die gast is al meer cult en legendarisch in de muziekhistorie als heel dat ADE circus bijelkaar

Dance bobo's? Hmmm, das nog eens een bevooroordeelde mening. Ik kom al meer dan 10 jaar op dit soort beurzen als Midem, Popkomm, WMC en heb altijd goede zaken kunnen doen. Hangt sterk af van waar je naar op zoek bent natuurlijk...

Verder vind ik je behoorlijk rondwapperen met vooroordelen richting de dancescene. Heb zelf al veel labels gehad en trax getekend en gelicensed. En mijn colegae dus ook. Een beetje vanaf de zijlijn met kritiek gooien is makkelijk hoor.

Dance bobo's? Hmmm, e behoorlijk rondwapperen met vooroordelen richting de dancescene. Heb zelf al veel labels gehad en trax getekend en gelicensed. En mijn colegae dus ook. Een beetje vanaf de zijlijn met kritiek gooien is makkelijk hoor.

Ik pis op de dance scene allemaal poppekast en aanstellers

Mooi Mahmood :)

Maaruh, gaat er roevallig nog iemand zondag naar de melkweg?
Kunnen we mss ff een SF-biertje drinken...

Tjonge, dan is Smackos weer terug, is het nog niet goed... some people cannot be pleased... ;)

Ik pis op de dance scene allemaal poppekast en aanstellers

Drink wat water joh. Dat helpt bij het pissen... Maar, no hard feelings! Mocht ik je onverboeds toch tegenkomen (als je je frustodemo probeert te slijten) krijg je een drankje van me. Vinigar water on the rocks? Helpt je bij het (azijn)pissen :s

Back