ADE 2008

gaat iemand nog naar de producer workshop met vince watson straks in studio K?

Beetje gezapig was het wel, maar Vince is een goeie gast. Het was wel een beetje een onzin verhaal overigens, maar dat terzijde... Veel bekende vooroordelen, weinig goeie oplossingen. En als je een hekel aan plugins hebt en zweert bij hardware vind ik het raar als je vervolgens als voorbeelden van hardware bakken een Supernova en een Virus Polar noemt. Maar uiteindelijk blijft het een uitstekende producer, en het schotse accentje blijft a wee bit funny :) Ik zeg op naar Ame, ole ole :biertje:

Drink wat water joh. Dat helpt bij het pissen... Maar, no hard feelings! Mocht ik je onverboeds toch tegenkomen (als je je frustodemo probeert te slijten) krijg je een drankje van me. Vinigar water on the rocks? Helpt je bij het (azijn)pissen :s

Ik krijg alleen maar frustodemos, maar die gaan allemaal meteen de recyclebak in zonder ook maar een seconde ervan te luisteren...figuren die op zo een ADE receptie rondlopen en demos slijten daarvan weet je al dat het gewoon kut is. Mensen met hairspray/gel in hun haar en rare blousjes etc.etc.etc. Zoals Sander al zei als je muziek echt goed is dan heb je dat geslijm en retelikerij niet nodig...dan komen de labels vanzelf naar zo iemand toe. ja toch niet dan!

Vince had een demo voor me, was alleraardigst. En hij had ook nog eens een prima t-shirt aan :) En ADE zuigt, tenzij je er zelf wat aan doet. En daar hadden erg veel mensen dit jaar gewoon geen zin in. We zijn allemaal luiluilui.

wat interresseert mij nu een demo???

Ik wil gewoon lekker met de voetjes van de vloer.

Iemand al iets nieuws ondekt wat te gek was gister of woensdag???

Vanavond OELTRADAIN!!!!

Als ik op de een of andere manier nog binnen kan komen op die uitverkochte kutboot.....

Vince had een demo voor me, was alleraardigst. En hij had ook nog eens een prima t-shirt aan :) En ADE zuigt, tenzij je er zelf wat aan doet. En daar hadden erg veel mensen dit jaar gewoon geen zin in. We zijn allemaal luiluilui.

Vince releast toch al lang op Delsin?

Ik ben hopelijk vanavond ook in de stubnitz te vinden als er nog kaarten aan de deur worden verkocht want de e-tickets zijn helaas uitverkocht.:frons:

Vince had een remix van 1 van mn trax gemaakt, erg tof. Niet voor Delsin uberigens, wellicht voor NWAQ :)

wat interresseert mij nu een demo???

Ik wil gewoon lekker met de voetjes van de vloer.

Iemand al iets nieuws ondekt wat te gek was gister of woensdag???

ik heb precies het omgekeerde.. alle feessies zijn toch hetzelfde en heb zolangzamerhand alles toch wel 20.000 keer gezien.

Stubnitz had me dan wel weer leuk geleken. hoewast?

Stubnitz was uitverkocht en dus veeelste druk. Buiten op het dek vondt ik het nog meest relax. Beetje zitten praten. Was heerlijk weer.
Muzikaal was het niet zo bijzonder. Heb helaas een paar dingen gemist. Vondt het feest over het al gemeen tegenvallen. Had denk ik een te hoog electronation gehalte en dat merk je dus in publiek en sfeer.

Ik hoef eigenlijk helemaal niks te zien. Vindt 1 avondje op 1 lokatie wel genoeg. Dat netwerken en gepraat door zogenaamde belangerijke mensen zo snap ik niks van. Als je goeie muziek maakt heb je dat helemaal niet nodig.

tsja leuk voormensen met een boekingsbureau / en meer vandie " money making " shizzle
gelukkig ben ik niet egt met geld bezig / wel met muziek !!
ade is toch ook meer een buisnis / meets artists

moest daveclark nou ergens draaie...had k gelezen opmyspace ergens ofso :engel:

Dan heb je de klepel toch niet helemaal goed hangen want je verdoed je tijd echt met dat soort onzin...netwerken lol
YEPPPPPPPPPPPP

die dance bobo's staan daar ook alleen maar om zelf in de picture te komen... Kijk naar zo iemand als Sander die gast is al meer cult en legendarisch in de muziekhistorie als heel dat ADE circus bijelkaar
HAHA
JA JE HOEFT EG NIET EN " BEKENDE " TE ZIJN OM BV PLATEN UIT TE BRENGEN AS T ZOU DOEN ZOU IK IETS OPZOEKEN WAT BYMY PAST INDEPENDEND LABEL
bv wat clone records i voor electroalike muziek
zo hebje zevoor tek no [eat concrete/ industrial funk en veel meer
maar gewoon om e een paar uit nederland te noemen

d&b bv hebje eg veel niet gebonden labels van ,...
du ook veel one of produces [khou t niet meer by ...wie t met wie doet
e isiig veel tebeluisteren en dat isweer goed voor inspiratie :okdan:

Ik pis op de dance scene allemaal poppekast en aanstellers
welkom .....:okdan::D:okdan: smac"koos"

Een beetje vanaf de zijlijn met kritiek gooien is makkelijk hoor
goed he kandie dat haha
tis maar net atje zoek

kgeloof dat pochois bv bergen met muziekte egte muziek met zichzelf heeft gemaakt ,..he zieje ook niet op die bobo vrijdag middagjes ,..
heb bets respect voor z muziekverzameling die die in eigfen beheer uitbrengt / maakt ...desnoods nog opstuurt ....service
:halleluja yoo pochoieeeeeeeeeeeeeeeeewaarstie eigelijk gebleven ...
met smack bandje begonnen ?:eureka::bekdicht:

ik was naar Little Moutain Rocks geweest....

Deadmau5 draait erg hoekig en saaaaaaai.....
Wel dikke sounds maar veel te langdradig....

Wel een geinige helm... Kleinenberg was wel cool en in de oude zaal was de muziek later op de avond wel cool (Dan Sanders)

Ben zaterdag naar ADE geweest. Helaas waren de dingen waar ik heen wilde of uitverkocht of niet meer bereikbaar met OV. toen uiteindelijk naar de Escape gegaan. Ik wilde eigenlijk naar de Intuition night in Escape studio maar wist ik veel dat dat blijkbaar weer een andere ingang is of zo, dus uiteindelijk zat ik op 't Defected feest in de reguliere Escape. Aaargh, als ik ergens een hekel aan heb is het vocal house! :P Maar ja wel voor betaald dus toch blijven he? Gelukkig kwamen uiteindelijk de Shapeshifters opdraven en die zorgden toch nog voor een leuke nacht, met een wat diepere techy house sound.

Volgende keer ga ik 't beter plannen en van te voren kaartjes kopen :)

sja... de stubnitz is ook wel voorbij zo met al die reclame...
snap ik niet, 't was alijd wel vol de afgelopen jaren daar dus meer mensen kunnen er niet in.
wel meer klapvee... :(

escape zou ik nog niet dood gevonden willen worden...

'k ben zelf maar een beetje rond wezen hangen bij Sven Väth
die was gelukkig nog wat ouderwets hard aan 't draaien
is toch wel beter dan al die bejaarde tempo minimal

Back