Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gaat iemand nog naar de producer workshop met vince watson straks in studio K?
Ik zeg op naar Ame, ole ole 
Drink wat water joh. Dat helpt bij het pissen... Maar, no hard feelings! Mocht ik je onverboeds toch tegenkomen (als je je frustodemo probeert te slijten) krijg je een drankje van me. Vinigar water on the rocks? Helpt je bij het (azijn)pissen :s
En ADE zuigt, tenzij je er zelf wat aan doet. En daar hadden erg veel mensen dit jaar gewoon geen zin in. We zijn allemaal luiluilui.Vince had een demo voor me, was alleraardigst. En hij had ook nog eens een prima t-shirt aanEn ADE zuigt, tenzij je er zelf wat aan doet. En daar hadden erg veel mensen dit jaar gewoon geen zin in. We zijn allemaal luiluilui.
wat interresseert mij nu een demo???
Ik wil gewoon lekker met de voetjes van de vloer.
Iemand al iets nieuws ondekt wat te gek was gister of woensdag???
Ik pis op de dance scene allemaal poppekast en aanstellers

Ik hoef eigenlijk helemaal niks te zien. Vindt 1 avondje op 1 lokatie wel genoeg. Dat netwerken en gepraat door zogenaamde belangerijke mensen zo snap ik niks van. Als je goeie muziek maakt heb je dat helemaal niet nodig.

HAHADan heb je de klepel toch niet helemaal goed hangen want je verdoed je tijd echt met dat soort onzin...netwerken lol
YEPPPPPPPPPPPP
die dance bobo's staan daar ook alleen maar om zelf in de picture te komen... Kijk naar zo iemand als Sander die gast is al meer cult en legendarisch in de muziekhistorie als heel dat ADE circus bijelkaar
welkom .....Ik pis op de dance scene allemaal poppekast en aanstellers

yoo pochoieeeeeeeeeeeeeeeeewaarstie eigelijk gebleven ...

Maar ja wel voor betaald dus toch blijven he? Gelukkig kwamen uiteindelijk de Shapeshifters opdraven en die zorgden toch nog voor een leuke nacht, met een wat diepere techy house sound.