Wat is dit een mooi forum, maar toch...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola, ff geen gelul over modulars, maar over jullie gedrag... :smeris:

Dit is een super forum, maar het is toch jammer dat het niet helemaal loopt zoals het moet.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de mooie thread over de NAMM. Op een gegeven moment wordt er door ene Piens een gitaar gepost en het einde is in zicht. Opzich niets aan de hand, maar leden flippen. Moderators melden zich dat het nergens meer over gaat en dat leden zich moeten melden als ze zich storen aan threads via "meldt dit aan een moderator". Leden blijven zeiken en wordt de thread (terecht) gesloten.

ff een regeltje... Als een moderator een smeris gebruikt ( :smeris: ), dan moet je je er ook aanhouden. Het is geen eenmans actie, maar vrijwel altijd een besproken situatie met meerdere moderators. Het is jammer dat de huidige thread gesloten is. Maar, mensen, wees eerlijk, het ging nergens meer over! Wij, moderators, roepen niet voor niets, dus een probeer een beetje rekening met ons te houden.. please.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=114979#post114979

Laat het niet zo ver komen dat ie gesloten wordt, 'want daar heeft niemand, niets aan'. :) Rembo & Rembo roels!

Ik ben het er helemaal mee eens, maar dan in perfect, nuchter, nederlans!!!!!
Waar zijn die plaatjes van die doepfer multifilters? MOTM's nieuwe modules en andere analogue dingen..

5:46 uur, JohhnyBusca leert ons stoute Dsf'ers een leerzaam lesje, terecht overigens.
5:58 uur, JohhnyBusca reageert op zijn wijze, les...
Last van Schitzo's Johnny? :duivels:

En toch, als het moet zal ik meer alter ego's hebben, lekker puh :W

Re: Wat is dit een mooi forum, maar toch...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ola, ff geen gelul over modulars, maar over jullie gedrag... :smeris:

Dit is een super forum, maar het is toch jammer dat het niet helemaal loopt zoals het moet.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de mooie thread over de NAMM. Op een gegeven moment wordt er door ene Piens een gitaar gepost en het einde is in zicht. Opzich niets aan de hand, maar leden flippen. Moderators melden zich dat het nergens meer over gaat en dat leden zich moeten melden als ze zich storen aan threads via "meldt dit aan een moderator". Leden blijven zeiken en wordt de thread (terecht) gesloten.

ff een regeltje... Als een moderator een smeris gebruikt ( :smeris: ), dan moet je je er ook aanhouden. Het is geen eenmans actie, maar vrijwel altijd een besproken situatie met meerdere moderators. Het is jammer dat de huidige thread gesloten is. Maar, mensen, wees eerlijk, het ging nergens meer over! Wij, moderators, roepen niet voor niets, dus een probeer een beetje rekening met ons te houden.. please.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=114979#post114979

Laat het niet zo ver komen dat ie gesloten wordt, 'want daar heeft niemand, niets aan'. :) Rembo & Rembo roels!

Hmmmm... je mag als lid toch wel tegen een ander lid zeggen dat je zijn gedrag (in dit geval sluikreclame) niet waardeert. Of moet je dat dan toch maar achter die bewuste persoon zijn rug om via de moderators regelen. Lijkt me ook niet helemaal fair eerlijk gezegd.

Omiel, natuurlijk mag dat, maar doe dat ff via een pb naar een mod. Als er eentje een reactie plaatst volgen er meerdere, dat weet je zelf ook. En op die manier helpt diegene een mooie thread omzeep.

En zekers als er iets van gezegt wordt door een mod en dan nog ff doorgaan.

Ik hoop dat je JEroens, en ook de mjine, want ik ben het 100% met jeroen eens begrijpt.

Marc

Origineel geplaatst door bambamstudio
En zekers als er iets van gezegt wordt door een mod en dan nog ff doorgaan.

Daar heb je gelijk in. In principe zou men daarna moeten stoppen met zeuren.

Ja maar? ;)

Je kunt ook PB's versturen, da's misschien ook wel eens handig.

Namm > Piens

Namm > Piens

Ja Namm was goeie thread, en zo er terecht wordt gereageerd op sluikreklame/spam, waarom niet. Feit was dat er door iemand misbruik werd gemaakt van een goeie thread om dan reklame beginnen te maken voor zijn zaak...sorry vind ik niet kunnen. En ik ben blijkbaar niet de enige.

Ik vind het heel belangrijk dat een leuke stek zoals The Dutch Synth Forum gevrijwaard blijft van sluikreklame of spam.
Ja dan reageer ik onmiddellijk, waardoor het onderwerp, nl de Namm, ff zoek was voor Omiel. Moderators kunnen toch berichten wissen tot daar waar het fout liep, nl vanaf de bewuste reply met foute links van dhr Winkelhouders.

Dat er al eens geluld word - mezelf inclusief - moet kunnen, als het maar niet te lang duurt en niet te grof wordt.

Ik kende overigens de betekenis van het agentje niet - nu wel. Tot slot vind ik het nog allemaal meevallen wat nutteloze threads en of replies betreft.

Laatst gewijzigd:
Denk het wel. Soms kun je ook geschillen onderling bespreken. Het gaat niet altijd op natuurlijk, maar dat weet je pas als je het geprobeerd hebt. Want als je het open gaat bespreken komen andere met bijzaken die jouw standpunt kunnen vertroebelen, en dat is niet zo handig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back